ПЛАН РОБОТИ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ НА 2020 - 2021 н.р.
Підвищення кваліфікації :
https://naurok.com.ua/upgrade
11.03.2020 Тема Формуємо екосвідомість: що таке ZERO WASTE та як мінімізувати утворення відходів.
https://naurok.com.ua/webinar/formuemo-ekosvidomist-scho-take-zero-waste-ta-yak-minimizuvati-utvorennya-vidhodiv?reg=true
11.03.2020 Тема Застосування інноваційних технологій на уроках природничого циклу.
https://naurok.com.ua/webinar/zastosuvannya-innovaciynih-tehnologiy-dlya-formuvannya-klyuchovih-kompetentnostey-na-urokah-prirodnichogo-ciklu?reg=true
14.03.2020 Тема Інтернет - ресурси у навчальному процесі.
https://naurok.com.ua/conference/edtech?reg=true#order
17.03.2020 Тема Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів.
https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-onlaynovogo-osvitnogo-seredovischa-pid-chas-karantinnih-zahodiv
30.03.2020 Тема Онлайн- тести " На урок" для дистанційної роботи.
https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-na-urok-dlya-distanciyno-roboti
Бібліотека тестів: https://naurok.com.ua/test
31.03.2020 Тема Викладання хімії в умовах дистанційного навчання.
https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-himi-v-umovah-distanciynogo-navchannya
01.04.2020 Тема Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн навчання.
https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-inozemno-movi-v-umovah-distanciynogo-ta-onlayn-navchannya?reg=true
01.04.2020 Тема Організація дистанційного навчання у кризових умовах.
https://naurok.com.ua/webinar/organizaciya-distanciynogo-navchannya-u-krizovih-umovah-za-rezultatami-1-go-tizhnya
02.04.2020 Тема Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах.
https://naurok.com.ua/webinar/rozrobka-mobilnih-dodatkiv-u-bezkoshtovnih-konstruktorah?reg=true
03.04.2020 Тема Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання.
https://naurok.com.ua/webinar/geymifikaciya-uroku-yak-zasib-pidvischennya-efektivnosti-
navchannya?reg=true
06.04.2020 Тема Як налагодити ефективне онлайн - навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину.
https://naurok.com.ua/webinar/yak-nalagoditi-efektivne-onlayn-navchannya-ta-pokraschiti-komunikaciyu-z-uchnyami-v-umovah-karantinu?reg=true
07.04.2020 Тема Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу.
https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu?reg=true
08.04.2020 Тема Використання сервісу Edmodo під час дистанційного навчання.
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-edmodo-pid-chas-distanciynogo-navchannya?reg=true
08.04.2020 Тема Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний, різний.
https://naurok.com.ua/webinar/storiteling-dlya-navchannya-komfortniy-korisniy-i-rizniy?reg=true
11.04.2020 Тема Критичне мислення.
https://naurok.com.ua/conference/thinking?reg=true#order
13.04.2020 Тема Успішний досвід підготовки, організації та проведення STEM - тижня.
https://naurok.com.ua/webinar/uspishniy-dosvid-pidgotovki-organizaci-ta-provedennya-stem-tizhnya-do-mizhnarodnogo-stem-tizhnya?reg=true
14.04.2020 Тема STEM - та арт - інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров"я під час карантину.
https://naurok.com.ua/webinar/steam--ta-art-instrumenti-dlya-pidtrimki-psihichnogo-ta-fizichnogo-zdorov-ya-pid-chas-karantinu?reg=true
28.04.2020 Тема Створення інклюзивного середовища в закладі освіти.
https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-inklyuzivnogo-seredovischa-v-zakladi-osviti?reg=true
ЕЛЕКТРОННІ ФАХОВІ ВИДАННЯ З ХІМІЇ , БІОЛОГІЇ:
http://teacherjournal.in.ua/rozrobky/categories/khimiya
http://journal.osnova.com.ua/journal/23-%D0%A5%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F._%D0%9F%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0
http://smartpress.com.ua/tovar-2019-biologiya-i-himiya-v-ridniy-shkoli
https://natural.edu-lib.com/periodicheskie-izdaniya/biologiya-i-himiya-v-suchasniy-shkoli-naukovo-metodichniy-zhurnal-dlya-vchiteliv-biologiyi-ta-himiyi-5-93-2012-onlayn
https://naurok.com.ua/upgrade
11.03.2020 Тема Формуємо екосвідомість: що таке ZERO WASTE та як мінімізувати утворення відходів.
https://naurok.com.ua/webinar/formuemo-ekosvidomist-scho-take-zero-waste-ta-yak-minimizuvati-utvorennya-vidhodiv?reg=true
11.03.2020 Тема Застосування інноваційних технологій на уроках природничого циклу.
https://naurok.com.ua/webinar/zastosuvannya-innovaciynih-tehnologiy-dlya-formuvannya-klyuchovih-kompetentnostey-na-urokah-prirodnichogo-ciklu?reg=true
14.03.2020 Тема Інтернет - ресурси у навчальному процесі.
https://naurok.com.ua/conference/edtech?reg=true#order
17.03.2020 Тема Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів.
https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-onlaynovogo-osvitnogo-seredovischa-pid-chas-karantinnih-zahodiv
30.03.2020 Тема Онлайн- тести " На урок" для дистанційної роботи.
https://naurok.com.ua/webinar/onlayn-testi-na-urok-dlya-distanciyno-roboti
Бібліотека тестів: https://naurok.com.ua/test
31.03.2020 Тема Викладання хімії в умовах дистанційного навчання.
https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-himi-v-umovah-distanciynogo-navchannya
01.04.2020 Тема Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн навчання.
https://naurok.com.ua/webinar/vikladannya-inozemno-movi-v-umovah-distanciynogo-ta-onlayn-navchannya?reg=true
01.04.2020 Тема Організація дистанційного навчання у кризових умовах.
https://naurok.com.ua/webinar/organizaciya-distanciynogo-navchannya-u-krizovih-umovah-za-rezultatami-1-go-tizhnya
02.04.2020 Тема Розробка мобільних додатків у безкоштовних конструкторах.
https://naurok.com.ua/webinar/rozrobka-mobilnih-dodatkiv-u-bezkoshtovnih-konstruktorah?reg=true
03.04.2020 Тема Гейміфікація уроку як засіб підвищення ефективності навчання.
https://naurok.com.ua/webinar/geymifikaciya-uroku-yak-zasib-pidvischennya-efektivnosti-
navchannya?reg=true
06.04.2020 Тема Як налагодити ефективне онлайн - навчання та покращити комунікацію з учнями в умовах карантину.
https://naurok.com.ua/webinar/yak-nalagoditi-efektivne-onlayn-navchannya-ta-pokraschiti-komunikaciyu-z-uchnyami-v-umovah-karantinu?reg=true
07.04.2020 Тема Правила дистанційної комунікації між учасниками освітнього процесу.
https://naurok.com.ua/webinar/pravila-distanciyno-komunikaci-mizh-uchasnikami-osvitnogo-procesu?reg=true
08.04.2020 Тема Використання сервісу Edmodo під час дистанційного навчання.
https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-servisu-edmodo-pid-chas-distanciynogo-navchannya?reg=true
08.04.2020 Тема Сторітелінг для навчання: комфортний, корисний, різний.
https://naurok.com.ua/webinar/storiteling-dlya-navchannya-komfortniy-korisniy-i-rizniy?reg=true
11.04.2020 Тема Критичне мислення.
https://naurok.com.ua/conference/thinking?reg=true#order
13.04.2020 Тема Успішний досвід підготовки, організації та проведення STEM - тижня.
https://naurok.com.ua/webinar/uspishniy-dosvid-pidgotovki-organizaci-ta-provedennya-stem-tizhnya-do-mizhnarodnogo-stem-tizhnya?reg=true
14.04.2020 Тема STEM - та арт - інструменти для підтримки психічного та фізичного здоров"я під час карантину.
https://naurok.com.ua/webinar/steam--ta-art-instrumenti-dlya-pidtrimki-psihichnogo-ta-fizichnogo-zdorov-ya-pid-chas-karantinu?reg=true
28.04.2020 Тема Створення інклюзивного середовища в закладі освіти.
https://naurok.com.ua/webinar/stvorennya-inklyuzivnogo-seredovischa-v-zakladi-osviti?reg=true
ЕЛЕКТРОННІ ФАХОВІ ВИДАННЯ З ХІМІЇ , БІОЛОГІЇ:
http://teacherjournal.in.ua/rozrobky/categories/khimiya
http://journal.osnova.com.ua/journal/23-%D0%A5%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%8F._%D0%9F%D0%BE%D0%B7%D0%B0%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B0_%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B0
http://smartpress.com.ua/tovar-2019-biologiya-i-himiya-v-ridniy-shkoli
https://natural.edu-lib.com/periodicheskie-izdaniya/biologiya-i-himiya-v-suchasniy-shkoli-naukovo-metodichniy-zhurnal-dlya-vchiteliv-biologiyi-ta-himiyi-5-93-2012-onlayn
№ з/п
|
Дата
|
Зміст
роботи
|
Види роботи
|
Завдання для дітей
|
Примітки
|
1.
|
13.03
|
1. Аналіз платформ дистанційного навчання.
2. Вибір доступної та зручної платформи для
використання в роботі.
3. Опрацювання інструкцій користувача
|
- Самоосвіта
-
-Організаційно-педагогічна діяльність
- Методична робота
|
Підписатися
на блоги
вчителів Зареєструватися в гугл клас
|
Виконано
|
2.
|
16.03
|
1.Розробка,
пошук та відбір навчального матеріалу
2.Розміщення
завдань в https://kheyder.blogspot.com/ https://classroom.google.com/u/0/h
3. Онлайн
консультації зі здобувачами освіти
|
-
- Методична
робота
-
-
- Організаційно-педагогічна
діяльність
-
-
- Організаційно-педагогічна
діяльність
|
Класи 6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
3.
|
17.03
|
1.
Опрацювання фахової літератури
2. Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою
найпростіших онлайн ресурсів» на сайті «НаУрок»
|
- Самоосвіта
-Самоосвіта
|
класи 6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
4.
|
18.03
|
1. Розробка, пошук та відбір
навчального матеріалу
2.Розміщення
завдань в https://kheyder.blogspot.com/ https://classroom.google.com/u/0/h
3.Індивідуальні
онлайн консультації з учнями |
- Методична
робота
-
- Організаційно-педагогічна
діяльність
-
- Організаційно-педагогічна
діяльність
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
5.
|
19.03.
|
1. Перевірка та оцінювання зроблених
завдань
2.
Опрацювання фахової літератури
3. Онлайн консультації зі здобувачами освіти
|
-Організаційно-педагогічна діяльність
-
- Самоосвіта
-
- Організаційно-педагогічна
діяльність
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
6.
|
20.03
|
1 . Підготовка дидактичних карток з біології
|
- Методична
робота
-
- Самоосвіта
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
7.
|
30.03.
|
1. Підготовка
матеріалів до контрольних робіт
2. Використання тестів з предмету біологія, хімія на сайті «НаУрок»
|
-
Методична робота
-
- Методична робота
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
8.
|
31.03
|
1. Ознайомлення
з новими інтерактивними вправами
2. Розробка
нестандартних уроків з хімії, біолгії
|
- Самоосвіта
-
- Методична
робота
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
9.
|
01.04
|
1. Розробка
дидактичних матеріалів з хімії
2.
Вебінар «Використання онлайн – тестів у роботі з батьками».
3. Вебінар «Організація
дистаційного навчання у кризивих умовах: за результатами 1-го тижня» О
|
-
Самоосвіта
-
- Самоосвіта
-
-
-
-
- Самоосвіта
|
Класи:
7 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
10.
|
02.04
|
1. Опрацювання матеріалів для уроків на сайті «НаУрок» "Всеосвіта"
2.
Онлайн консультація з учнями щодо підготовки та виконання домашніх завдань
3. Вебінар «Розробка мобільних додатків у безкоштовних
конструкторах»
|
- Методична
робота
-
- Організаційно-педагогічна
діяльність
-
- Самоосвіта
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
11.
|
03.04
|
1. Розробка, пошук та відбір
навчального матеріалу
2.Розміщення
завдань в https://classroom.google.com/u/0/h
3. Онлайн
консультації з учнями індивідуального навчання
4.
Перевірка та оцінювання зроблених завдань
|
- Методична робота
-
- Організаційно-педагогічна
діяльність
- Організаційно-педагогічна
діяльність
- Організаційно-педагогічна
діяльність
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
12.
|
06.04
|
1. Розробка, пошук та відбір
навчального матеріалу
2.Розміщення
завдань в https://classroom.google.com/u/0/h
3. Онлайн консультації
зі здобувачами освіти
4.
Перевірка та оцінювання зроблених завдань
5. Вебінар «Як налагодити ефективне онлайн-навчання та
покращити комунікацію з учнями в умовах карантину»
|
-
- Організаційно-педагогічна
діяльність
- Організаційно-педагогічна діяльність
- Організаційно-педагогічна діяльність
- Організаційно-педагогічна
діяльність
-
- Самоосвіта
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
13.
|
07.04
|
1. Розміщення
завдань в https://classroom.google.com/u/0/h
2.Перевірка
учнівських робіт
|
-
- Організаційно-педагогічна
діяльність
-
-Організаційно-педагогічна
діяльність
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
14.
|
08.04
|
1.Розробка,
пошук та відбір навчального матеріалу
2.Розміщення
завдань в https://kheyder.blogspot.com/ https://classroom.google.com/u/0/h
3. Онлайн
консультації зі здобувачами освіти
4.
Перевірка та оцінювання виконаних завдань
|
-
Методична робота
-
-
- Організаційно-педагогічна
діяльність
- Організаційно-педагогічна діяльність
- Організаційно-педагогічна діяльність
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
15.
|
09.04
|
1.Розробка,
пошук та відбір навчального матеріалу
2.Розміщення
завдань в https://classroom.google.com/u/0/h
3. Онлайн консультації
зі здобувачами освіти
4.
Перевірка та оцінювання виконаних завдань
|
Методична
робота
-
-
- Організаційно -педагогічна
діяльність
- Організаційно-педагогічна діяльність
- Організаційно-педагогічна діяльність
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
16.
|
10.04
|
1.Розробка,
пошук та відбір навчального матеріалу
2.Розміщення
завдань в https://classroom.google.com/u/0/h
3. Онлайн
консультації зі здобувачами освіти
4.
Перевірка та оцінювання виконаних завдань
|
Методична
робота
-
-
- Організаційно -педагогічна
діяльність
- Організаційно-педагогічна діяльність
- Організаційно-педагогічна діяльність
|
Класи:
6 - 11
виконати завдання, розміщені в блозі вчителя
|
Виконано
|
Немає коментарів:
Дописати коментар