8-й клас хімія


КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ  ПЛАНУВАННЯ  УРОКІВ  ХІМІЇ у 8-му  класі
(відповідно до  Програми затвердженої Наказом Міністерства освіти і науки України
від 07.06.2017 № 804)

№п/п
Дата проведення

Тема уроку
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
Домашнє завдання
Приміт.

ПОВТОРЕННЯ НАЙВАЖЛИВІШИХ ПИТАНЬ КУРСУ ХІМІЇ 7 КЛАСУ (3 ГОД)
1

Первинний  інструктаж з БЖД 
Найважливіші хімічні поняття.
Учень/учениця
Знаннєвий компонент
називає хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою, записує їхні символи;
наводить приклади формул і назв простих (метали і неметали) і складних (оксидів, основ, кислот) речовин; рівнянь реакцій: добування кисню з гідроген пероксиду і води;  кисню з воднем, вуглецем, сіркою, магнієм, залізом, міддю, метаном, гідроген сульфідом, води з кальцій оксидом, натрій оксидом, фосфор (V) оксидом, карбон (ІV) оксидом; реакцій розкладу і сполучення.

Діяльнісний компонент
обчислює відносну молекулярну масу речовини за її формулою, масову частку елемента в складній речовині.

Ціннісний компонент
критично ставиться до власних знань і умінь із хімії.


2

Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення.


3

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою. Масова частка елемента в складній речовині.



ТЕМА 1. ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ.
БУДОВА АТОМА (15 ГОД)
4

Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.
Знаннєвий компонент
формулює періодичний закон;
записує: електронні та графічні електронні формули атомів 20 хімічних елементів;
пояснює періодичність зміни властивостей хімічних елементів (№ 1–20); залежність характеру елементів та властивостей їхніх сполук від електронної будови атомів;
наводить приклади лужних, інертних елементів, галогенів.

Діяльнісний компонент
розрізняє атомне ядро, електрони, протони, нейтрони; періоди (великі й малі), головні (А) та побічні (Б) підгрупи періодичної системи; металічні та неметалічні елементи;
характеризує склад атомних ядер (кількість протонів і нейтронів), розподіл електронів (за енергетичними рівнями та підрівнями) в атомах перших 20 хімічних елементів; хімічний елемент (№ 1–20) за його положенням у періодичній системі, зміни радіусів атомів у періодах і підгрупах, металічних і неметалічних властивостей елементів; структуру періодичної системи (періоди: великі й малі, групи й підгрупи (А і Б);
аналізує інформацію, закладену в періодичній системі, та використовує її для характеристики хімічного елемента;
використовує інформацію, закладену в періодичній системі, для класифікації елементів (металічний або неметалічний), та визначення їхньої валентності, класифікації простих речовин (метал або неметал).






Ціннісний компонент
усвідомлює значення прийому класифікації в науці;
обґрунтовує фізичну сутність періодичного закону;
оцінює значення періодичного закону як одного із фундаментальних законів природи.


5

Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.


6

Періодичний закон Д. І. Менделєєва (сучасне формулювання)


7

Періодична система хімічних елементів, її структура

Навчальні проекти
1. Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів.
2. Форми періодичної системи хімічних елементів
Демонстрація 1: Періодична система хімічних елементів (довга і коротка форми).
8

Навчальні проекти №1, 2 з теми:
1. Із історії відкриття періодичної системи хімічних елементів.
2. Форми періодичної системи хімічних елементів


9

Будова атома. Склад атомних ядер (протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число.

Демонстрація 2: Моделі атомів (віртуальні 3D)
10

Стан електронів у атомі. Електронні орбіталі.


Демонстрація 3: Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D)
11

Енергетичні рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних елементів № 1-20.

Демонстрація 3: Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D)
12

Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів 1-20.

Демонстрація 3: Форми електронних орбіталей (віртуальні 3D)
13

Електронні та графічні електронні
формули атомів хімічних елементів № 1-20. Поняття про радіус атома.


14

Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.


15

Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.
Навчальні проекти
3. Хімічні елементи в літературних творах
4. Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів

16

Навчальні проекти №3,4 з теми:
3. Хімічні елементи в літературних творах
4. Цікаві історичні факти з відкриття і походження назв хімічних елементів


17

Значення періодичного закону


18

Контрольна робота №1 з тем “Періодичний закон і періодична система хімічних елементів. Будова атома.”

ТО
Наскрізні змістові лінії
Підприємливість і фінансова грамотність
Значення періодичного закону

ТЕМА 2. ХІМІЧНИЙ ЗВ’ЯЗОК І БУДОВА РЕЧОВИНИ (10 ГОД)
19

Природа хімічного зв’язку. Електронегативність атомів хімічних елементів.
Знаннєвий компонент
називає види хімічного зв’язку, типи кристалічних ґраток;
наводить приклади сполук із ковалентним (полярним і неполярним) та йонним хімічними зв’язками, атомними, молекулярними та йонними кристалічними ґратками;
пояснює утворення йонного, ковалентного (полярного і неполярного) зв'язків.





Діяльнісний компонент
складає електронні формули молекул;
характеризує особливості ковалентного та йонного зв’язків, кристалічної будови речовин з різними видами хімічного зв'язку;
визначає вид хімічного зв’язку в типових випадках, полярність ковалентного зв'язку;
прогнозує фізичні властивості та практичне використання речовин залежно від виду хімічного зв'язку і типу кристалічних ґраток;
використовує поняття електронегативності для характеристики хімічних зв'язків.

Ціннісний компонент
обґрунтовує природу хімічних зв'язків; фізичні властивості речовин залежно від типів кристалічних ґраток;
робить висновки про тип кристалічних ґраток речовин на основі виду хімічного зв’язку в них


20

Йони. Йонний зв’язок, його утворення.


21

Ковалентний зв'язок, його утворення.


22

Полярний і неполярний ковалентний зв’язок.


23

Електронні формули молекул.


24

Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.


Демонстрації 4, 5: Моделі кристалічних граток різних типів. Зразки речовин атомної, молекулярної та йонної будови
25

Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток
Проведено інструктаж з БЖД
ЛД №1: Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.


26

Проведено інструктаж з БЖД
ПР №1. Дослідження фізичних властивостей речовин з різними типами кристалічних граток (наприклад: цукру, кухонної солі, графіту)
Навчальний проект з теми:
5. Використання кристалів у техніці
6. Кристали: краса і користь

27

Навчальний проект №5,6 з теми:
5. Використання кристалів у техніці
6. Кристали: краса і користь


28

Контроль знань з теми “Хімічний зв'язок і будова речовини” (тестові завдання)

ТО
Наскрізні змістові лінії
Підприємливість і фінансова грамотність. Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток
Атомні, молекулярні та йонні кристали.
ТЕМА 3. КІЛЬКІСТЬ РЕЧОВИНИ. РОЗРАХУНКИ ЗА ХІМІЧНИМИ ФОРМУЛАМИ
(10 ГОД)
29

Кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.

Знаннєвий компонент
називає одиницю вимірювання кількості речовини, молярний об’єм газів за нормальних умов, сталу Авогадро;
пояснює сутність фізичної величини кількість речовини.


Діяльнісний компонент
установлює взаємозв'язок між фізичними величинами (масою, молярною масою, об’ємом, молярним об’ємом, кількістю речовини);
обчислює число частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі; молярну масу, масу і кількість речовини; об’єм даної маси або кількості речовини газу за нормальних умов; відносну густину газу за іншим газом, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;

Ціннісний компонент
робить висновки щодо значущості математичних знань для розв’язування хімічних задач.

Демонстрація 6: зразки речовин кількістю речовини 1 моль (або однакової кількості речовини)
30

Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі.


31

Молярна маса. Обчислення молярної маси речовини


32

Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою.


33

Закон Авогадро. Молярний об’єм газів.


34

Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов.


35

Відносна густина газів.


36

Обчислення з використанням відносної густини газів


37

Розрахунки за хімічними формулами.


38

Контрольна робота № 2 з теми ”Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами ”

ТО
Наскрізні змістові лінії
Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність
Розв’язування розрахункових задач за даною темою.

ТЕМА 4. ОСНОВНІ КЛАСИ НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК (29 ГОД)
39

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.
Знаннєвий компонент
називає оксиди, основи, кислоти, амфотерні гідроксиди, середні солі за сучасною науковою українською номенклатурою;
наводить приклади основних, кислотних і амфотерних оксидів, оксигеновмісних і безоксигенових, одно-, дво-, триосновних кислот, розчинних і нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів, середніх солей.
Діяльнісний компонент
розрізняє несолетворні й солетворні (кислотні, основні, амфотерні) оксиди, розчинні й нерозчинні основи, кислоти за складом (оксигеновмісні, безоксигенові) та основністю (одно-, дво-, триосновні), середні солі; реакції заміщення, обміну, нейтралізації;
описує поширеність представників основних класів неорганічних сполук у природі;
складає хімічні формули оксидів, основ, амфотерних гідроксидів (Алюмінію, Цинку), кислот, середніх солей; рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів; кислот, лугів, нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів,  середніх солей;
порівнює за хімічними властивостями основні, кислотні та амфотерні оксиди, луги і нерозчинні основи;
класифікує неорганічні сполуки за класами;
характеризує поняття амфотерності, фізичні та хімічні властивості оксидів, основ, кислот, солей, амфотерних гідроксидів;
установлює генетичні зв’язки між простими і складними речовинами, основними класами неорганічних сполук;
обчислює за рівняннями хімічних реакцій масу, кількість речовини та об’єм газу (н. у.) за відомою масою, кількістю речовини, об’єму одного з реагентів чи продуктів реакції, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;
використовує сучасну українську номенклатуру основних класів неорганічних сполук; таблицю розчинності кислот, основ та солей для складання рівнянь хімічних реакцій; індикатори для виявлення
кислот і лугів;
планує експеримент, проводить його, описує спостереження, робить висновки;
прогнозує перебіг хімічних реакцій солей і кислот з металами, використовуючи ряд активності металів;
дотримується запобіжних заходів під час роботи з кислотами і лугами
розв’язує експериментальні задачі, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання.

Ціннісний компонент
обґрунтовує залежність між складом, властивостями та застосуванням неорганічних речовин;
оцінює значення найважливіших представників основних класів неорганічних сполук;
висловлює судження про значення хімічного експерименту як способу набуття нових знань; вплив речовин на навколишнє середовище і здоров’я людини; вплив діяльності людини на стан довкілля й охорону від забруднень.


40

Поширеність у природі та використання оксидів. Вплив на довкілля і здоров’я людини

Демонстрація 7: Зразки оксидів
41

Поширеність у природі та використання основ. Вплив на довкілля і здоров’я людини

Демонстрація 11: Зразки основ
42

Поширеність у природі та використання кислот. Вплив на довкілля і здоров’я людини

Демонстрація 9: Зразки кислот.
43

Поширеність у природі та використання середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини

Демонстрація 16: Зразки солей.
44

Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.

Демонстрація 8: Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою.
45

Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.

Демонстрація 8: Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою.
46

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.


47

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.


48

Контроль знань з теми: “Основні класи неорганічних сполук” (тестові завдання)

ТО
49

Хімічні властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними оксидами, солями.
Проведено інструктаж з БЖД
ЛД №2: Взаємодія лугів з кислотами в розчині.

Демонстрації 12:. Хімічні властивості лугів

50

Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами

Демонстрація 13: Добування і хімічні властивості нерозчинних основ
51

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.


52

 Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями.
Проведено інструктаж з БЖД
ЛД №3: Взаємодія хлоридної кислоти з металами.

Демонстрація 10: Хімічні властивості кислот

53

Хімічні властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними оксидами, основами, солями.

Домашній експеримент
1. Дія на сік буряка чи червоноголової капусти лимонного соку, розчину харчової соди, мильного розчину.
Демонстрація 15: Таблиця розчинності кислот, основ, амфотерних гідроксидів та солей.

54

 еакція нейтралізації. Ряд активності металів. Реакції заміщення й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.


55

Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).

Демонстрація 14: Доведення амфотерності цинк гідроксиду
56

Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.
Проведено інструктаж з БЖД
ЛД №4,5: Взаємодія металів із солями у водному розчині. Взаємодія солей з лугами у водному розчині.

Демонстрація 17: Хімічні властивості солей.

57

Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими солями.
Проведено інструктаж з БЖД
ЛД №6: Реакція обміну між солями в розчині.

Демонстрація 17: Хімічні властивості солей.

58

Контрольна робота № 3 з теми: «Основні класи неорганічних сполук»

ТО
59

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук


Демонстрація 18: Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу в розчин, що утворився
60

Проведено інструктаж з БЖД
ПР №2. Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.


61

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук
ЛД №7: Розв’язування експериментальної задачі на прикладі реакції обміну

Демонстрація 19: Спалювання фосфору, розчинення добутого фосфор (\/) оксиду у теплій воді, дослідження розчину індикатором і нейтралізація лугом.

62

Проведено інструктаж з БЖД
ПР №3
Розв’язування експериментальних задач.


63

Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля і здоров’я людини


64

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.


65

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.


66

Контроль знань з теми: “Основні класи неорганічних сполук” (тестові завдання)


67

Навчальний проект №7, 8, 9  з теми:
7. Неорганічні речовини – представники основних класів у будівництві й побуті
8. Хімічний склад і використання мінералів.
9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.


68

Підсумковий урок


ТО
Громадянська відповідальність
Використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля.
Здоров’я і безпека
Розв’язування розрахункових задач за рівняннями реакцій.
Заходи безпеки під час роботи з кислотами і лугами.
Екологічна безпека і сталий розвиток
Розв’язування розрахункових задач за рівняннями реакцій.
Безпечне поводження з речовинами.
Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на довкілля.
Підприємливість і фінансова грамотність
      Розв’язування розрахункових задач за рівняннями реакцій.


     Контрольні роботи- 3                                         Практичних робіт - 3                           Навчальних проектів -9
     Тематичні атестації- 7                                       Лабораторні дослідження - 7


 Повторення  вивченних тем  з  розділу   Основні класи неорганічних сполук:
Тема   Оксиди, їх склад, назви. Фізичні та хімічні властивості оксидів.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=2h0NPESlXos

https://www.youtube.com/watch?v=yPlrRvjxzrE&t=921s

https://www.youtube.com/watch?v=SCNpbR-vvF8

https://www.youtube.com/watch?v=SReeiN0wuDs
Онлайн тест- контроль:
https://naurok.com.ua/test/oksidi-nazva-klasifikaciya-78043.html

https://naurok.com.ua/test/oksidi-himichni-vlastivosti-85874.html
Тема  Основи, їх склад, назви. Фізичні та хімічні властивості основ.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=BY48oTiBfNU

https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0&t=269s

https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0

https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/osnovi-93940.html

https://naurok.com.ua/test/osnovi-vlastivosti-osnov-85025.html

https://naurok.com.ua/test/osnovi-h-sklad-klasifikaciya-80297.html


Урок  18.03.2020  Тема  Кислоти, їх склад, назви. Фізичні та хімічні властивості.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=sOFVmk6FgmA

https://www.youtube.com/watch?v=y9xU-7IqDu8

https://www.youtube.com/watch?v=u1S5bc9ANt0

https://www.youtube.com/watch?v=kfieYauW1nM

https://www.youtube.com/watch?v=0b3qwonnD9Y
Онлайн тест- контроль:
https://onlinetestpad.com/ru/testview/19537-kisloty-neorganicheskaya-khimiya

https://naurok.com.ua/test/kisloti-21455.html

https://naurok.com.ua/test/ffvhnn-1780.html

 Урок  18.03.2020  Тема  Хімічні властивості амфотерних гідроксидів:
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=s0glSe-frQQ

https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc

Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/kisloti-43964.html

https://naurok.com.ua/test/kisloti-34842.html
Опрацювати пар., запитання усно , завдання письмово.

Урок 01.04.2020р.  Тема  Розрахункові задачі №10: "Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об"єму, кількості  речовини реагентів та продуктів реакції".
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozrahunki-za-himichnimi-rivnyannyami-masi-ob-emu-kilkosti-rechovini-reagentiv-ta-produktiv-reakciy-8-klas-9666.html
Відеоуроки: перегляд обов"язковий
https://www.youtube.com/watch?v=PrJmUrS2Yh8

https://www.youtube.com/watch?v=EkkcObkg-9k

https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/

Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/8-klas-rozrahunki-za-himichnimi-rivnyannyami-masi-ob-emu-kilkosti-rechovini-reagentiv-ta-produktiv-reakci-78970.html

Урок  01.04.2020р.  Тема  Проміжний контроль знань з тем: "Оксиди. Кислоти. Основи. (Самостійна робота).
Завдання для закріплення матеріалу  виконати письмово в робочому зошиті за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/rozrahunkovi-zadaci-rozrahunki-za-himicnimi-rivnannami-masi-obemu-kilkosti-recovini-reagentiv-ta-produktiv-reakcij-111918.html

Урок  08.04.2020р.  Тема  Солі.  Фізичні властивості середніх солей. Поширеність у природі, їх вплив на довкілля і здоров"я людини.
Презентація уроку:
 https://naurok.com.ua/prezentaciya-fizichni-ta-himichni-vlastivosti-serednih-soley-156059.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/soli-fizichni-vlastivosti-nomenklatura4644

.html:https//naurok.com.ua/test/poshirennya-soley-u-prirodi-ta-hne-praktichne-znachennya-81708.html

https://onlinetestpad.com/ua/testview/239059-8-klas-khimiya-soli-fizichni-vlastivosti-poshirennya-vpliv-na-organizm
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.

Урок  08.04.2020р.  Тема  Хімічні властивості середніх солей.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKshttps://naurok.com.ua/prezentaciya-himichni-vlastivosti-soley-8-klas-9669.html
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-himichni-vlastivosti-soley-8-klas-9669.html

https://vseosvita.ua/library/himicni-vlastivosti-solej-prezentacia-111610.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-serednih-soley-8620.html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.

Урок 15.04.2020р. Тема  Генетичні зв"язки між класами неорганічних сполук.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o
Онлайн тест- контроль:
https://onlinetestpad.com/ua/test/152984-kh%D1%96m%D1%96ya-8-klas-osnovn%D1%96-klasi-neorgan%D1%96chnikh-spoluk
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово.

Урок 15.04.2020р.  Тема   Генетичні зв"язки між класами неорганічних сполук.
Лабораторний дослід:
https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/genetichniy-zv-yazok-mizh-klasami-neorganichnih-spoluk-169260.html

https://naurok.com.ua/test/genetichni-zv-yazki-mizh-klasami-rechovin-163707.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово.

Урок  22.04.2020р.  Тема  Практична робота № 2  Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-doslidzhennya-vlastivostey-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-8-klas-9671.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=XYFS1K_wySM
Опрацювати відповідний параграф, виконати письмово в зошиті опис практичної роботи.

Урок 22.04.2020р.  Тема  Практична робота №3  Розв"язування експериментальних задач.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Pbp7eJWL6fc
Опрацювати відповідний параграф, виконати письмово в зошиті опис практичної роботи.

Урок 29.04.2020р.  Тема  Розрахункові задачі № 10  Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об"єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції.

Урок 29.04.2020р.  Тема  Розрахункові задачі № 10  Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об"єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції.
http://sc46.pp.ua/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%85%D1%83%D0%BD%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B8-%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8/
Опрацювати відповідний параграф,запитання усно , завдання письмово.
Підготуватися до контрольної роботи.

Урок  06.05.2020р.  Тема  Представлення результатів навчальних проектів:
№7 Неорганічні речовини - представники основних класів у будівництві й побуті.
№8 Хімічний склад і використання мінералів.
№9 Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров"я людини.
Повторити вивчений матеріал.

Урок  06.05.2020р.  Тема  Контрольна робота № 2.
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-temi-osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-110911.html

https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-temi-osnovni-klasi-neorganicnih-spoluk-222009.html
Виконати письмово в зошиті одну на вибір .

Урок  13.05.2020  Тема  Аналіз контрольної роботи та коригування знань учнів.
Повторити вивч. матеріал.

Урок  13.05.2020  Тема  Повторення  Ковалентний та йонний зв"язки, їх утворення.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=HE-etyJ0hyI

https://www.youtube.com/watch?v=P4POZdI4ik4

Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-z-temi-himichniy-zv-yazok-budova-rechovini-41935.html


Урок  20.05. 2020  Тема  Повторення. Генетичні зв"язки між основними класами неорганічних сполук.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o

Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-pro-osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-117205.html


Урок  20.05. 2020  Тема  Повторення. Генетичні зв"язки між основними класами неорганічних сполук.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=qkIpv7MCToo

Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-6918.html

Урок  27.05.2020  Тема  Повторення.  Розрахункові задачи № 10
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=yDHTs6lwdf4

https://www.youtube.com/watch?v=Kha4L_FLs_Q
Самостійна письмова робота:
https://vseosvita.ua/library/samostijna-robota-kilkist-recovini-dla-8-klasu-82809.html

Урок  27.05.2020  Тема  Повторення.  Розрахункові задачи № 10
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=O_zLNmVC-hg

https://www.youtube.com/watch?v=PrJmUrS2Yh8

https://www.youtube.com/watch?v=gLVTsXIMjWU

Самостійна письмова робота:
https://naurok.com.ua/samostiyna-robota-kilkist-rechovini-63030.html



Урок 15.10.2020  Тема  Періодична система  хімічних елементів , її структура.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-periodichna-sistema-himichnih-elementiv-8-klas-10630.html

Онлай тест - контроль:
https://www.blogger.com/blog/page/edit/2529556584894130728/8620293488728831539
Опрацювати відповідний параграф, запитання усно, завдання письмово на вибір.

Урок 15.10.2020  Тема  Характеристика хімічних елементів № 1 - 20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-harakteristika-elementa-8-klas-10622.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/budova-elektronnih-obolonok-atomiv-harakteristika-himichnih-elementiv-558154.
Опрацювати відповідний параграф , запитання усно , завдання письмово на вибір.




Немає коментарів:

Дописати коментар