КАЛЕНДАРНО - ТЕМАТИЧНЕ
ПЛАНУВАННЯ УРОКІВ ХІМІЇ у
8-му класі
(відповідно
до Програми затвердженої Наказом
Міністерства освіти і науки України
від 07.06.2017 № 804)
№п/п
|
Дата
проведення
|
Тема
уроку
|
Очікувані
результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
Домашнє завдання
|
Приміт.
|
ПОВТОРЕННЯ
НАЙВАЖЛИВІШИХ ПИТАНЬ КУРСУ ХІМІЇ 7 КЛАСУ (3 ГОД)
|
|||||
1
|
Первинний інструктаж з БЖД
Найважливіші
хімічні поняття.
|
Учень/учениця
Знаннєвий
компонент
називає хімічні
елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською номенклатурою,
записує їхні символи;
наводить приклади
формул і назв простих (метали і неметали) і складних (оксидів, основ, кислот)
речовин; рівнянь реакцій: добування кисню з гідроген пероксиду і води; кисню з воднем, вуглецем, сіркою, магнієм,
залізом, міддю, метаном, гідроген сульфідом, води з кальцій оксидом, натрій оксидом, фосфор (V) оксидом, карбон
(ІV) оксидом; реакцій розкладу і сполучення.
Діяльнісний
компонент
обчислює відносну
молекулярну масу речовини за її формулою, масову частку елемента в складній
речовині.
Ціннісний
компонент
критично ставиться до власних знань і умінь із хімії.
|
|||
2
|
Прості й складні речовини
(кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення.
|
||||
3
|
Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною
формулою. Масова частка елемента в складній речовині.
|
||||
ТЕМА 1. ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА
СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ.
БУДОВА
АТОМА (15 ГОД)
|
|||||
4
|
Короткі історичні відомості про
спроби класифікації хімічних елементів.
|
Знаннєвий
компонент
формулює періодичний закон;
записує: електронні та графічні електронні
формули атомів 20 хімічних елементів;
пояснює періодичність зміни властивостей хімічних елементів (№
1–20); залежність характеру
елементів та властивостей їхніх сполук від електронної будови атомів;
наводить
приклади лужних, інертних елементів,
галогенів.
Діяльнісний
компонент
розрізняє атомне ядро, електрони, протони, нейтрони; періоди
(великі й малі), головні (А) та побічні (Б) підгрупи періодичної системи;
металічні та неметалічні елементи;
характеризує склад атомних ядер (кількість протонів і нейтронів),
розподіл електронів (за енергетичними рівнями та підрівнями) в атомах перших
20 хімічних елементів; хімічний елемент (№ 1–20) за його положенням у
періодичній системі,
зміни радіусів атомів у періодах і підгрупах, металічних і неметалічних
властивостей елементів; структуру періодичної системи
(періоди: великі й малі, групи й підгрупи (А і Б);
аналізує інформацію, закладену в періодичній системі, та
використовує її для характеристики хімічного елемента;
використовує інформацію, закладену в періодичній системі, для
класифікації елементів (металічний або неметалічний), та визначення їхньої
валентності, класифікації простих речовин (метал або неметал).
Ціннісний
компонент
усвідомлює
значення прийому класифікації в науці;
обґрунтовує фізичну
сутність періодичного закону;
оцінює значення
періодичного закону як одного із
фундаментальних законів природи.
|
|||
5
|
Поняття про лужні, інертні елементи,
галогени.
|
||||
6
|
Періодичний закон Д. І. Менделєєва
(сучасне формулювання)
|
||||
7
|
Періодична система хімічних
елементів, її структура
|
Навчальні проекти
1. Із історії відкриття періодичної
системи хімічних елементів.
2. Форми періодичної системи
хімічних елементів
|
Демонстрація 1: Періодична
система хімічних елементів (довга і коротка форми).
|
||
8
|
Навчальні проекти №1, 2 з теми:
1. Із історії відкриття періодичної
системи хімічних елементів.
2. Форми періодичної системи хімічних
елементів
|
||||
9
|
Будова атома. Склад атомних ядер
(протони і нейтрони). Протонне число. Нуклонне число.
|
Демонстрація
2:
Моделі атомів (віртуальні 3D)
|
|||
10
|
Стан електронів у атомі. Електронні
орбіталі.
|
Демонстрація
3:
Форми електронних орбіталей
(віртуальні 3D)
|
|||
11
|
Енергетичні
рівні та підрівні; їх заповнення електронами в атомах хімічних
елементів № 1-20.
|
Демонстрація
3:
Форми електронних орбіталей (віртуальні
3D)
|
|||
12
|
Будова електронних оболонок атомів
хімічних елементів № 1-20.
|
Демонстрація 3: Форми
електронних орбіталей (віртуальні 3D)
|
|||
13
|
Електронні та графічні електронні
формули атомів хімічних
елементів № 1-20.
Поняття про радіус атома.
|
||||
14
|
Характеристика хімічних елементів № 1-20 за
їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.
|
||||
15
|
Характеристика хімічних елементів № 1-20 за
їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.
|
Навчальні проекти
3. Хімічні елементи в літературних
творах
4. Цікаві історичні факти з відкриття
і походження назв хімічних елементів
|
|||
16
|
Навчальні проекти №3,4 з теми:
3. Хімічні елементи в літературних
творах
4. Цікаві історичні факти з
відкриття і походження назв хімічних елементів
|
||||
17
|
Значення періодичного закону
|
||||
18
|
Контрольна робота №1 з тем “Періодичний закон і періодична система хімічних елементів.
Будова атома.”
|
ТО
|
|||
Наскрізні змістові лінії
Підприємливість і фінансова
грамотність
Значення
періодичного закону
|
|||||
ТЕМА 2.
ХІМІЧНИЙ
ЗВ’ЯЗОК І БУДОВА РЕЧОВИНИ (10 ГОД)
|
|||||
19
|
Природа хімічного зв’язку.
Електронегативність атомів хімічних елементів.
|
Знаннєвий
компонент
називає види хімічного зв’язку, типи
кристалічних ґраток;
наводить приклади сполук із ковалентним
(полярним і неполярним) та йонним хімічними зв’язками, атомними,
молекулярними та йонними кристалічними ґратками;
пояснює утворення йонного, ковалентного
(полярного і неполярного) зв'язків.
Діяльнісний
компонент
складає електронні формули молекул;
характеризує особливості ковалентного та йонного
зв’язків, кристалічної будови речовин з різними видами хімічного зв'язку;
визначає вид хімічного зв’язку в типових
випадках, полярність ковалентного зв'язку;
прогнозує фізичні властивості та практичне
використання речовин залежно від виду хімічного зв'язку і типу кристалічних
ґраток;
використовує поняття електронегативності для
характеристики хімічних зв'язків.
Ціннісний
компонент
обґрунтовує природу хімічних зв'язків; фізичні
властивості речовин залежно від типів кристалічних ґраток;
робить висновки про тип
кристалічних ґраток речовин на основі виду хімічного зв’язку в них
|
|||
20
|
Йони. Йонний зв’язок, його утворення.
|
||||
21
|
Ковалентний зв'язок, його утворення.
|
||||
22
|
Полярний і неполярний ковалентний
зв’язок.
|
||||
23
|
Електронні формули молекул.
|
||||
24
|
Кристалічні ґратки. Атомні,
молекулярні та йонні кристали.
|
Демонстрації 4, 5: Моделі
кристалічних граток різних типів. Зразки речовин атомної, молекулярної та
йонної будови
|
|||
25
|
Залежність фізичних властивостей
речовин від типів кристалічних ґраток
Проведено інструктаж з БЖД
ЛД №1: Ознайомлення з фізичними властивостями
речовин атомної, молекулярної та йонної будови.
|
||||
26
|
Проведено інструктаж з БЖД
ПР №1. Дослідження фізичних властивостей речовин
з різними типами кристалічних граток (наприклад: цукру, кухонної солі,
графіту)
|
Навчальний проект з теми:
5. Використання
кристалів у техніці
6. Кристали: краса і користь
|
|||
27
|
Навчальний проект №5,6 з теми:
5. Використання
кристалів у техніці
6. Кристали:
краса і користь
|
||||
28
|
Контроль знань з
теми “Хімічний зв'язок і будова речовини” (тестові завдання)
|
ТО
|
|||
Наскрізні змістові лінії
Підприємливість і фінансова грамотність. Здоров’я і
безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток
Атомні, молекулярні та йонні
кристали.
|
|||||
ТЕМА 3. КІЛЬКІСТЬ РЕЧОВИНИ.
РОЗРАХУНКИ ЗА ХІМІЧНИМИ ФОРМУЛАМИ
(10 ГОД)
|
|||||
29
|
Кількість
речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.
|
Знаннєвий
компонент
називає одиницю вимірювання кількості
речовини, молярний об’єм газів за нормальних умов, сталу Авогадро;
пояснює сутність фізичної величини кількість
речовини.
Діяльнісний
компонент
установлює взаємозв'язок між фізичними величинами
(масою, молярною масою, об’ємом, молярним об’ємом, кількістю речовини);
обчислює число частинок (атомів, молекул,
йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі; молярну масу, масу і
кількість речовини; об’єм даної маси або кількості речовини газу за
нормальних умов; відносну густину газу за іншим газом, обираючи і обґрунтовуючи спосіб
розв’язання;
Ціннісний
компонент
робить
висновки
щодо значущості математичних знань для розв’язування хімічних задач.
|
Демонстрація
6: зразки речовин кількістю речовини 1 моль (або однакової кількості
речовини)
|
||
30
|
Обчислення числа
частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості речовини, масі, об’ємі.
|
||||
31
|
Молярна маса.
Обчислення молярної маси речовини
|
||||
32
|
Обчислення за
хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за
відомою масою.
|
||||
33
|
Закон Авогадро.
Молярний об’єм газів.
|
||||
34
|
Обчислення
об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов.
|
||||
35
|
Відносна густина
газів.
|
||||
36
|
Обчислення з
використанням відносної густини газів
|
||||
37
|
Розрахунки за
хімічними формулами.
|
||||
38
|
Контрольна
робота № 2 з
теми ”Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами ”
|
ТО
|
|||
Наскрізні змістові лінії
Здоров’я і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова
грамотність
Розв’язування
розрахункових задач за даною темою.
|
|||||
ТЕМА 4. ОСНОВНІ КЛАСИ
НЕОРГАНІЧНИХ СПОЛУК (29 ГОД)
|
|||||
39
|
Класифікація
неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура.
|
Знаннєвий
компонент
називає оксиди, основи, кислоти, амфотерні
гідроксиди, середні солі за сучасною науковою українською номенклатурою;
наводить
приклади основних,
кислотних і амфотерних оксидів, оксигеновмісних і безоксигенових, одно-, дво-, триосновних кислот, розчинних і нерозчинних основ, амфотерних
гідроксидів, середніх
солей.
Діяльнісний
компонент
розрізняє несолетворні й солетворні (кислотні,
основні, амфотерні) оксиди, розчинні й нерозчинні основи, кислоти за складом
(оксигеновмісні, безоксигенові) та основністю (одно-, дво-, триосновні), середні
солі; реакції заміщення, обміну, нейтралізації;
описує поширеність
представників основних класів неорганічних сполук у природі;
складає хімічні
формули оксидів, основ, амфотерних гідроксидів (Алюмінію, Цинку), кислот, середніх солей; рівняння реакцій, які
характеризують хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних оксидів;
кислот, лугів, нерозчинних основ, амфотерних гідроксидів, середніх солей;
порівнює за хімічними
властивостями основні, кислотні та амфотерні оксиди, луги і нерозчинні
основи;
класифікує неорганічні
сполуки за класами;
характеризує поняття
амфотерності, фізичні та хімічні властивості оксидів, основ, кислот, солей,
амфотерних гідроксидів;
установлює генетичні
зв’язки між простими і складними речовинами, основними класами неорганічних
сполук;
обчислює за рівняннями хімічних реакцій масу, кількість речовини та
об’єм газу (н. у.) за відомою масою, кількістю речовини, об’єму
одного з реагентів чи продуктів реакції, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;
використовує сучасну українську
номенклатуру основних класів неорганічних сполук; таблицю
розчинності кислот, основ та солей для складання рівнянь хімічних реакцій; індикатори для
виявлення
кислот і лугів;
планує експеримент, проводить його, описує
спостереження, робить висновки;
прогнозує перебіг хімічних реакцій солей і кислот з
металами, використовуючи ряд активності металів;
дотримується запобіжних заходів під час роботи з кислотами і
лугами
розв’язує
експериментальні задачі, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання.
Ціннісний
компонент
обґрунтовує залежність між складом, властивостями
та застосуванням неорганічних речовин;
оцінює значення
найважливіших представників основних класів неорганічних сполук;
висловлює судження про
значення хімічного експерименту як способу набуття нових знань; вплив речовин на навколишнє середовище і здоров’я
людини; вплив діяльності людини на стан
довкілля й охорону від забруднень.
|
|||
40
|
Поширеність у природі та використання оксидів. Вплив на
довкілля і здоров’я людини
|
Демонстрація
7:
Зразки оксидів
|
|||
41
|
Поширеність у природі та використання основ. Вплив на
довкілля і здоров’я людини
|
Демонстрація 11: Зразки основ
|
|||
42
|
Поширеність у природі та використання кислот. Вплив на
довкілля і здоров’я людини
|
Демонстрація 9: Зразки кислот.
|
|||
43
|
Поширеність у природі та використання середніх солей.
Вплив на довкілля і здоров’я людини
|
Демонстрація
16:
Зразки солей.
|
|||
44
|
Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних
оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.
|
Демонстрація 8: Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою.
|
|||
45
|
Хімічні властивості оснόвних, кислотних та амфотерних
оксидів: взаємодія з водою, кислотами, лугами, іншими оксидами.
|
Демонстрація 8: Взаємодія кислотних і основних оксидів з водою.
|
|||
46
|
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму,
кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
|
||||
47
|
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму, кількості
речовини реагентів та продуктів реакцій.
|
||||
48
|
Контроль знань з теми: “Основні класи неорганічних сполук” (тестові
завдання)
|
ТО
|
|||
49
|
Хімічні
властивості лугів: дія на індикатори, взаємодія з кислотами, кислотними
оксидами, солями.
Проведено інструктаж з БЖД
ЛД №2: Взаємодія лугів з
кислотами в розчині.
|
Демонстрації
12:.
Хімічні властивості лугів
|
|||
50
|
Хімічні властивості нерозчинних основ: взаємодія з
кислотами і розкладання внаслідок нагрівання. Заходи безпеки під час роботи з лугами
|
Демонстрація
13:
Добування і хімічні властивості
нерозчинних основ
|
|||
51
|
Розрахунки за хімічними
рівняннями маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
|
||||
52
|
Хімічні
властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними
оксидами, основами, солями.
Проведено інструктаж з БЖД
ЛД №3: Взаємодія хлоридної кислоти з металами.
|
Демонстрація
10:
Хімічні властивості кислот
|
|||
53
|
Хімічні
властивості кислот: дія на індикатори, взаємодія з металами, основними
оксидами, основами, солями.
|
Домашній
експеримент
1. Дія на сік буряка чи
червоноголової капусти лимонного соку, розчину харчової соди, мильного розчину.
|
Демонстрація
15:
Таблиця розчинності кислот, основ,
амфотерних гідроксидів та солей.
|
||
54
|
еакція нейтралізації. Ряд активності
металів. Реакції заміщення
й обміну. Заходи безпеки під час роботи з кислотами.
|
||||
55
|
Хімічні властивості амфотерних гідроксидів: взаємодія з
кислотами, лугами (в розчині, при сплавлянні).
|
Демонстрація
14:
Доведення амфотерності цинк гідроксиду
|
|||
56
|
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими
солями.
Проведено інструктаж з БЖД
ЛД №4,5: Взаємодія металів із солями у водному
розчині. Взаємодія солей з
лугами у водному розчині.
|
Демонстрація
17: Хімічні властивості солей.
|
|||
57
|
Хімічні властивості середніх солей: взаємодія з металами, кислотами, лугами, іншими
солями.
Проведено інструктаж з БЖД
ЛД №6: Реакція обміну між
солями в розчині.
|
Демонстрація
17: Хімічні властивості солей.
|
|||
58
|
Контрольна робота № 3 з теми:
«Основні класи неорганічних сполук»
|
ТО
|
|||
59
|
Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук
|
Демонстрація 18: Взаємодія кальцій оксиду з водою, дослідження добутого
розчину індикатором, пропускання вуглекислого газу в розчин, що утворився
|
|||
60
|
Проведено інструктаж з БЖД
ПР
№2. Дослідження властивостей основних класів
неорганічних сполук.
|
||||
61
|
Генетичні
зв’язки між основними класами неорганічних сполук
ЛД №7: Розв’язування експериментальної
задачі на прикладі реакції обміну
|
Демонстрація 19: Спалювання фосфору, розчинення добутого фосфор (\/)
оксиду у теплій воді, дослідження розчину індикатором і нейтралізація лугом.
|
|||
62
|
Проведено інструктаж з БЖД
ПР
№3
Розв’язування
експериментальних задач.
|
||||
63
|
Поширеність у
природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей. Вплив на
довкілля і здоров’я людини
|
||||
64
|
Розрахунки за хімічними рівняннями
маси, об'єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
|
||||
65
|
Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об'єму,
кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.
|
||||
66
|
Контроль знань з теми: “Основні класи неорганічних
сполук” (тестові завдання)
|
||||
67
|
Навчальний
проект №7, 8, 9 з теми:
7. Неорганічні речовини – представники основних класів
у будівництві й побуті
8. Хімічний склад і використання мінералів.
9. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я
людини.
|
||||
68
|
Підсумковий урок
|
ТО
|
|||
Громадянська
відповідальність
Використання оксидів,
кислот, основ і середніх
солей. Вплив на довкілля.
Здоров’я і безпека
Розв’язування розрахункових задач за рівняннями
реакцій.
Заходи безпеки під час роботи з кислотами і лугами.
Екологічна безпека і сталий розвиток
Розв’язування розрахункових задач за рівняннями
реакцій.
Безпечне поводження з речовинами.
Поширеність у природі та використання оксидів, кислот, основ і середніх солей.
Вплив на довкілля.
Підприємливість і фінансова грамотність
Розв’язування розрахункових задач за
рівняннями реакцій.
|
Контрольні роботи- 3 Практичних робіт - 3 Навчальних проектів -9
Тематичні атестації- 7 Лабораторні
дослідження - 7
Повторення вивченних тем з розділу Основні класи неорганічних сполук:
Тема Оксиди, їх склад, назви. Фізичні та хімічні властивості оксидів.
Відеоуроки:
. https://www.youtube.com/watch?v=2h0NPESlXos
https://www.youtube.com/watch?v=yPlrRvjxzrE&t=921s
https://www.youtube.com/watch?v=SCNpbR-vvF8
https://www.youtube.com/watch?v=SReeiN0wuDs
Онлайн тест- контроль:
https://naurok.com.ua/test/oksidi-nazva-klasifikaciya-78043.html
https://naurok.com.ua/test/oksidi-himichni-vlastivosti-85874.html
Тема Основи, їх склад, назви. Фізичні та хімічні властивості основ.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=BY48oTiBfNU
https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0&t=269s
https://www.youtube.com/watch?v=ZQF5dlc39J0
https://www.youtube.com/watch?v=LdtnBzmudgc
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/osnovi-93940.html
https://naurok.com.ua/test/osnovi-vlastivosti-osnov-85025.html
https://naurok.com.ua/test/osnovi-h-sklad-klasifikaciya-80297.html
Урок 18.03.2020 Тема Кислоти, їх склад, назви. Фізичні та хімічні властивості.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=sOFVmk6FgmA
https://www.youtube.com/watch?v=y9xU-7IqDu8
https://www.youtube.com/watch?v=u1S5bc9ANt0
https://www.youtube.com/watch?v=kfieYauW1nM
https://www.youtube.com/watch?v=0b3qwonnD9Y
Онлайн тест- контроль:
https://onlinetestpad.com/ru/testview/19537-kisloty-neorganicheskaya-khimiya
https://naurok.com.ua/test/kisloti-21455.html
https://naurok.com.ua/test/ffvhnn-1780.html
Урок 18.03.2020 Тема Хімічні властивості амфотерних гідроксидів:
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=s0glSe-frQQ
https://www.youtube.com/watch?v=QbCGD8CpIzc
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/kisloti-43964.html
https://naurok.com.ua/test/kisloti-34842.html
Опрацювати пар., запитання усно , завдання письмово.
Урок 01.04.2020р. Тема Розрахункові задачі №10: "Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об"єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції".
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozrahunki-za-himichnimi-rivnyannyami-masi-ob-emu-kilkosti-rechovini-reagentiv-ta-produktiv-reakciy-8-klas-9666.html
Відеоуроки: перегляд обов"язковий
https://www.youtube.com/watch?v=PrJmUrS2Yh8
https://www.youtube.com/watch?v=EkkcObkg-9k
https://www.ranok.com.ua/game/virtualschool/
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/8-klas-rozrahunki-za-himichnimi-rivnyannyami-masi-ob-emu-kilkosti-rechovini-reagentiv-ta-produktiv-reakci-78970.html
Урок 01.04.2020р. Тема Проміжний контроль знань з тем: "Оксиди. Кислоти. Основи. (Самостійна робота).
Завдання для закріплення матеріалу виконати письмово в робочому зошиті за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/rozrahunkovi-zadaci-rozrahunki-za-himicnimi-rivnannami-masi-obemu-kilkosti-recovini-reagentiv-ta-produktiv-reakcij-111918.html
Урок 08.04.2020р. Тема Солі. Фізичні властивості середніх солей. Поширеність у природі, їх вплив на довкілля і здоров"я людини.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-fizichni-ta-himichni-vlastivosti-serednih-soley-156059.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/soli-fizichni-vlastivosti-nomenklatura4644
.html:https//naurok.com.ua/test/poshirennya-soley-u-prirodi-ta-hne-praktichne-znachennya-81708.html
https://onlinetestpad.com/ua/testview/239059-8-klas-khimiya-soli-fizichni-vlastivosti-poshirennya-vpliv-na-organizm
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 08.04.2020р. Тема Хімічні властивості середніх солей.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=rb7ecpzNiKshttps://naurok.com.ua/prezentaciya-himichni-vlastivosti-soley-8-klas-9669.html
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-himichni-vlastivosti-soley-8-klas-9669.html
https://vseosvita.ua/library/himicni-vlastivosti-solej-prezentacia-111610.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/himichni-vlastivosti-serednih-soley-8620.html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 15.04.2020р. Тема Генетичні зв"язки між класами неорганічних сполук.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o
Онлайн тест- контроль:
https://onlinetestpad.com/ua/test/152984-kh%D1%96m%D1%96ya-8-klas-osnovn%D1%96-klasi-neorgan%D1%96chnikh-spoluk
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово.
Урок 15.04.2020р. Тема Генетичні зв"язки між класами неорганічних сполук.
Лабораторний дослід:
https://www.youtube.com/watch?v=kjtGcveOosY
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/genetichniy-zv-yazok-mizh-klasami-neorganichnih-spoluk-169260.html
https://naurok.com.ua/test/genetichni-zv-yazki-mizh-klasami-rechovin-163707.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово.
Урок 22.04.2020р. Тема Практична робота № 2 Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-doslidzhennya-vlastivostey-osnovnih-klasiv-neorganichnih-spoluk-8-klas-9671.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=XYFS1K_wySM
Опрацювати відповідний параграф, виконати письмово в зошиті опис практичної роботи.
Урок 22.04.2020р. Тема Практична робота №3 Розв"язування експериментальних задач.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=Pbp7eJWL6fc
Опрацювати відповідний параграф, виконати письмово в зошиті опис практичної роботи.
Урок 29.04.2020р. Тема Розрахункові задачі № 10 Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об"єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції.
Урок 29.04.2020р. Тема Розрахункові задачі № 10 Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об"єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакції.
http://sc46.pp.ua/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D1%80%D0%B0%D1%85%D1%83%D0%BD%D0%BA%D0%B8-%D0%B7%D0%B0-%D1%85%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B8-%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD%D1%8F%D0%BD%D0%BD%D1%8F%D0%BC%D0%B8/
Опрацювати відповідний параграф,запитання усно , завдання письмово.
Підготуватися до контрольної роботи.
Урок 06.05.2020р. Тема Представлення результатів навчальних проектів:
№7 Неорганічні речовини - представники основних класів у будівництві й побуті.
№8 Хімічний склад і використання мінералів.
№9 Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров"я людини.
Повторити вивчений матеріал.
Урок 06.05.2020р. Тема Контрольна робота № 2.
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-temi-osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-110911.html
https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-temi-osnovni-klasi-neorganicnih-spoluk-222009.html
Виконати письмово в зошиті одну на вибір .
Урок 13.05.2020 Тема Аналіз контрольної роботи та коригування знань учнів.
Повторити вивч. матеріал.
Урок 13.05.2020 Тема Повторення Ковалентний та йонний зв"язки, їх утворення.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=HE-etyJ0hyI
https://www.youtube.com/watch?v=P4POZdI4ik4
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-z-temi-himichniy-zv-yazok-budova-rechovini-41935.html
Урок 20.05. 2020 Тема Повторення. Генетичні зв"язки між основними класами неорганічних сполук.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=t0q0n92QP7o
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-pro-osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-117205.html
Урок 20.05. 2020 Тема Повторення. Генетичні зв"язки між основними класами неорганічних сполук.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=qkIpv7MCToo
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/osnovni-klasi-neorganichnih-spoluk-6918.html
Урок 27.05.2020 Тема Повторення. Розрахункові задачи № 10
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=yDHTs6lwdf4
https://www.youtube.com/watch?v=Kha4L_FLs_Q
Самостійна письмова робота:
https://vseosvita.ua/library/samostijna-robota-kilkist-recovini-dla-8-klasu-82809.html
Урок 27.05.2020 Тема Повторення. Розрахункові задачи № 10
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=O_zLNmVC-hg
https://www.youtube.com/watch?v=PrJmUrS2Yh8
https://www.youtube.com/watch?v=gLVTsXIMjWU
Самостійна письмова робота:
https://naurok.com.ua/samostiyna-robota-kilkist-rechovini-63030.html
Урок 15.10.2020 Тема Періодична система хімічних елементів , її структура.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-periodichna-sistema-himichnih-elementiv-8-klas-10630.html
Онлай тест - контроль:
https://www.blogger.com/blog/page/edit/2529556584894130728/8620293488728831539
Опрацювати відповідний параграф, запитання усно, завдання письмово на вибір.
Урок 15.10.2020 Тема Характеристика хімічних елементів № 1 - 20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-harakteristika-elementa-8-klas-10622.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/budova-elektronnih-obolonok-atomiv-harakteristika-himichnih-elementiv-558154.
Опрацювати відповідний параграф , запитання усно , завдання письмово на вибір.
Немає коментарів:
Дописати коментар