БІОЛОГІЯ І ЕКОЛОГІЯ у 10-мукласі
(70 годин – 2 години на тиждень)
Програма:
Навчальна програма з біології
для 10-11
класів, затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України № 1407 від
23.10.2017 р
|
№п/п
|
Дата проведення
|
Тема уроку
|
Наскрізні змістові лінії
|
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності
учнів
|
Домашнє завдання
|
Приміт.
|
||
Діяльність (уміння)
|
Знання
|
Ставлення
|
||||||
ВСТУП (3 ГОД.)
|
||||||||
1
|
Міждисциплінарні зв’язки
біології та екології.
Рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок.
|
«Екологічна
безпека і сталий
розвиток»
(орієнтує на формування в учнів екологічної свідомості
для збереження та захисту довкілля)
|
розрізняє:
-
-
біосистеми різних рівнів організації
|
оперує
термінами та поняттями:
- система, біосистема,
екосистема, навколишнє середовище, сталий розвиток природи і суспільства;
називає:
- основні галузі застосування біологічних
досліджень;
наводить приклади:
- біосистем різних рівнів;
-
характеризує:
-
властивості живого: самооновлення, самовідтворення, саморегуляцію.
|
оцінює:
- важливість біологічних знань для розвитку людства.
|
|||
2
|
Фундаментальні властивості живого.
|
|||||||
3
|
Стратегія сталого розвитку природи і суспільства.
|
|||||||
ТЕМА 1. БІОРІЗНОМАНІТТЯ
(13 ГОД.)
|
||||||||
4
|
Систематика
– наука про різноманітність організмів. Принципи наукової класифікації
організмів.
|
«Здоров’я і безпека»
(сприяє усвідомленню значення біорізноманіття для створення сприятливого
середовища життя).
«Екологічна
безпека і сталий
розвиток»
(орієнтує на усвідомлення ролі біорізноманіття в
екосистемах)
|
складає:
- характеристику виду за видовими критеріями;
- порівняльну характеристику: вірусів, віроїдів, пріонів;
архей та бактерій; одноклітинних і багатоклітинних
еукаріотичних організмів;
класифікує:
- певні види грибів, рослин, тварин;
- визначає таксономічне положення виду в системі
органічного світу.
|
оперує
термінами та поняттями:
систематика, номенклатура, класифікація, філогенетична
систематика, популяція, віруси, прокаріоти, еукаріоти;
називає:
- сучасні принципи наукової систематики;
- гіпотези походження вірусів;
- шляхи проникнення вірусів у клітини;
-
наводить приклади:
- вірусів,
бактерій, одноклітинних еукаріотів, грибів, рослин, тварин;
характеризує:
- критерії виду;
- віруси, прокаріотичні організми,
еукаріотичні організми.
|
оцінює:
- важливість систематики для сучасних біологічних досліджень.
|
|||
5
|
Сучасні
критерії виду.
Проведено інструктаж з
БЖД
ЛР №1Визначення таксономічного положення виду в
системі органічного світу (вид на вибір учителя).
|
Навчальний
проект
Складання характеристики виду за видовими критеріями.
|
||||||
6
|
Захист навчального проекту
Складання характеристики виду за видовими критеріями.
|
|||||||
7
|
Особливості організації та функціонування вірусів та віроїдів
|
|||||||
8
|
Характеристика
пріонів , їх будова і поширення
|
|||||||
9
|
Гіпотези походження вірусів
|
|||||||
10
|
Взаємодія вірусів з клітиною-хазяїном та їхній вплив на
її функціонування.
|
|||||||
11
|
Роль вірусів в еволюції організмів
|
|||||||
12
|
Використання вірусів у біологічних методах боротьби зі
шкідливими видами.
|
|||||||
13
|
Прокаріотичні
організми: археї та бактерії. Особливості їхньої організації та
функціонування.
|
|||||||
14
|
Сучасні погляди на систему еукаріотичних організмів
|
|||||||
15
|
Біорізноманіття
нашої планети як наслідок еволюції.
|
|||||||
16
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Біорізноманіття» Контрольна робота №1
|
ТО
|
||||||
ТЕМА 2. ОБМІН РЕЧОВИН І ПЕРЕТВОРЕННЯ ЕНЕРГІЇ (17
ГОД.)
|
||||||||
17
|
Особливості будови та
біологічна роль білків
|
Екологічна безпека і сталий розвиток
Здоров’я і безпека
(орієнтує на застосування знання про процеси життєдіяльності організму
для мотивації здорового способу життя)
|
складає схеми:
-
- обміну
вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини, їхній взаємозв’язок;
-
порівнює:
- енергетичне і пластичне значення різних речовин
|
оперує
термінами та поняттями:
обмін речовин/метаболізм,
фермент, вітамін, дихання, автотрофи, гетеротрофи, хемотрофи, фототрофи,
токсичні
речовини;
називає:
- структури клітин, які забезпечують процеси
метаболізму;
- критерії якості питної води;
наводить приклади:
- хвороб,
пов’язаних з нестачею чи надлишком
надходження певних хімічних елементів, речовин;
характеризує:
- особливості енергетичного обміну клітин
автотрофних та гетеротрофних організмів;
- особливості знешкодження токсичних сполук в організмі людини;
- нейрогуморальну регуляцію метаболізму в організмі
людини;
пояснює:
- єдність процесів синтезу і розщеплення речовин в
організмі;
- роль АТФ у забезпеченні процесів метаболізму;
- роль ферментів у забезпеченні процесів метаболізму;
- роль окремих хімічних елементів, речовин в
метаболізмі;
- необхідність знешкодження токсичних сполук в організмі людини.
|
висловлює судження:
-
- щодо
впливу на здоров’я людини різних речовин (корисних та шкідливих);
-
-
оцінює:
- важливість якості питної води та раціонального
харчування для збереження здоров’я.
|
|||
18
|
Особливості будови та
біологічна роль нуклеїнових кислот
|
|||||||
19
|
Особливості будови та
біологічна роль вуглеводів
|
|||||||
20
|
Особливості будови та
біологічна роль ліпідів
|
|||||||
21
|
Проведено інструктаж з
БЖД
ПР №1
Складання схем обміну вуглеводів, ліпідів та білків в організмі людини
|
|||||||
22
|
Обмін речовин та енергії – основа функціонування
біологічних систем.
|
|||||||
23
|
Особливості
обміну речовин в автотрофних та гетеротрофних організмів.
|
|||||||
24
|
Енергетичне забезпечення процесів метаболізму. Способи
отримання енергії в різних груп автотрофних та гетеротрофних організмів.
|
|||||||
25
|
Роль
процесів дихання в забезпеченні організмів енергією
|
|||||||
26
|
Структури
клітин, які забезпечують процеси метаболізму. Роль ферментів у забезпеченні
процесів метаболізму клітини та цілісного організму.
|
|||||||
27
|
Вітаміни, їх роль в обміні речовин
|
|||||||
28
|
Порушення обміну речовин (метаболізму), пов’язані з
нестачею чи надлишком надходження певних хімічних елементів, речовин.
|
|||||||
29
|
Значення
якості питної води для збереження здоров’я людини.
|
|||||||
30
|
Раціональне харчування – основа нормального обміну
речовин
|
|||||||
31
|
Негативний вплив на метаболізм токсичних речовин.
Знешкодження токсичних сполук в організмі людини
|
|||||||
32
|
Нейрогуморальна регуляція процесів метаболізму
|
|||||||
33
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Обмін речовин і перетворення енергії» (тестові
завдання)
|
ТО
|
||||||
ТЕМА 3. СПАДКОВІСТЬ І МІНЛИВІСТЬ (22 ГОД.)
|
||||||||
34
|
Основні поняття генетики. Закономірності спадковості
|
Екологічна безпека і сталий розвиток
Здоров’я і безпека
(орієнтує на розуміння
важливості генетичного консультування та сучасних методів діагностики задля
народження здорових дітей)
Сталий розвиток і екологічна грамотність
(спрямовує на усвідомлення учнями залежності
функціонування отргнізму та впливу на нього довкілля)
|
порівнює:
- моногенне та полігенне успадкування ознак у
людини;
- спадкову та неспадкову
мінливість людини;
розв’язує:
- типові
задачі з генетики (моно- і дигібридне схрещування; повне та неповне
домінування, кодомінування; успадкування зчеплене зі статтю);
визначає:
- можливі
генотипи при даному
фенотипі (та навпаки);
- за результатами схрещування: який ген домінантний
(рецесивний); тип успадкування ознак;
складає:
- схеми
родоводів;
робить висновки про:
-
генотип людини як цілісну інтегровану систему
|
оперує термінами та поняттями:
- ген, гени домінантні та
рецесивні, геном, генотип, фен, фенотип, ознаки кількісні та якісні, моно-,
ди- та полігібридне схрещування, реплікація, гени структурні та регуляторні,
експресія генів, транскрипція, трансляція; гаплоїдний, диплоїдний та
поліплоїдний набори хромосом; каріотип, гомо- та гетерогаметна стать;
мутагени; мутації (геномні, хромосомні, точкові); генофонд популяцій;
-
називає:
- сучасні
молекулярно-генетичні методи досліджень спадковості людини (секвенування
генів, полімеразна ланцюгова реакція, застосування генетичних маркерів тощо);
- типи мутацій;
- причини спадкових хвороб
і вад людини та хвороб людини зі спадковою схильністю;
наводить
приклади:
- спадкової
мінливості (комбінативної, мутаційної) людини;
характеризує:
- типи успадкування ознак
у людини (повне та неповне домінування, кодомінування; аутосомно-рецесивне та
аутосомно-домінантне, зчеплене, зчеплене зі статтю);
- закономірності
модифікаційної мінливості людини;
- типи мутацій людини;
- мутагенні фактори;
пояснює:
- застосування генетичних маркерів;
- явище зчепленого успадкування у людини;
- молекулярні механізми мінливості у
людини;
- біологічні антимутаційні механізми;
|
обґрунтовує судження:
- щодо шкідливих звичок, як мутагенних чинників;
виявляє власне ставлення до:
профілактики та терапії
спадкових хвороб людини.
|
|||
35
|
Гібридологічний аналіз: основні типи схрещувань та їхні
наслідки.
|
|||||||
36
|
ПР
№ 2.Розв’язування
типових генетичних задач.
|
|||||||
37
|
Сучасні молекулярно-генетичні методи досліджень
спадковості людини.
|
|||||||
38
|
Організація спадкового матеріалу еукаріотичної клітини
та його реалізація
|
|||||||
39
|
Гени структурні та
регуляторні. Регуляція активності генів в еукаріотичній клітині.
|
|||||||
40
|
Каріотип людини та його особливості. Хромосомний аналіз
як метод виявлення порушень у структурі каріотипу
|
|||||||
41
|
Сучасний стан досліджень геному людини.
|
|||||||
42
|
Моногенне та полігенне успадкування ознак у людини
|
|||||||
43
|
Позахромосомна
(цитоплазматична) спадковість у людини.
|
|||||||
44
|
Закономірності мінливості (спадкової, неспадкової)
людини.
ЛР № 2. Вивчення закономірностей модифікаційної
мінливості.
|
|||||||
45
|
Мутації та їхні властивості. Поняття про спонтанні
мутації.
|
|||||||
46
|
Біологічні антимутаційні механізми. Захист геному
людини від шкідливих мутагенних впливів.
|
|||||||
47
|
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
|
|||||||
48
|
Особливості генофонду
людських спільнот та чинники, які впливають на їх формування
|
|||||||
49
|
Закономірності розподілу
алелів в популяціях
|
|||||||
50
|
Сучасні завдання медичної генетики. Спадкові хвороби і
вади людини, хвороби людини зі спадковою схильністю, їхні причини.
|
|||||||
51
|
Методи діагностики та профілактики спадкових хвороб
людини.
|
|||||||
52
|
Медико-генетичне консультування та його організація.
|
проект:
орієнтовні теми:
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
Скринінг-програми для новонародже-них.
Генотерапія та її перспективи.
|
||||||
53
|
Захист
навчального проекту
Генетичний
моніторинг в людських спільнотах.
Скринінг-програми
для новонароджених.
Генотерапія та її перспективи.
|
|||||||
54
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Спадковість і мінливість» Контрольна робота №2
|
ТО
|
||||||
ТЕМА 4. РЕПРОДУКЦІЯ ТА РОЗВИТОК (16 ГОД.)
|
||||||||
55
|
Репродукція як механізм
забезпечення безперервності існування видів.
|
Здоров’я і безпека
(націлює на розуміння учнями необхідності
збереження репродуктивного здоров’я молоді та здорового способу життя як
необхідної умови народження здорової дитини)
Громадянська відповідальність
Сталий розвиток і екологічна грамотність
(спрямовує на усвідомлення учнями залежності
функціонування репродуктивної системи від навколишнього середовища)
|
складає порівняльнухарактеристику:
- статевих клітин
людини;
- розвитку чоловічих і
жіночих статевих клітин;
демонструє навички:
- роботи з мікроскопом.
|
оперує
термінами та поняттями:
- мітоз, мейоз, амітоз,
регенерація, трансплантація, гаметогенез, запліднення, онтогенез, ембріональна індукція;
називає:
- гіпотези старіння;
наводить приклади:
- порушень клітинного циклу;
пояснює:
- значення регенерації;
- суть та біологічне значення запліднення.
характеризує:
- періоди
ембріонального та постембріонального розвитку людини;
|
оцінює:
- вплив позитивних
і негативних чинників на ріст та розвиток людини;
- важливість профілактики онкологічних захворювань;
обґрунтовує судження про:
- вплив способу життя на формування людського організму
та репродуктивне здоров’я;
- необхідність відповідального ставлення до планування
родини.
виявляє власне ставлення щодо:
- трансплантації тканин та органів у людини, її перспектив;
- правил біологічної етики;
- біологічних і соціальних аспектів регуляції
розмноження людини.
|
|||
56
|
Особливості процесів регенерації організму людини.
|
|||||||
57
|
Трансплантація тканин та
органів у людини, її перспективи.
Правила біологічної етики.
|
|||||||
58
|
Ріст та розвиток клітин та фактори, які на нього
впливають
|
|||||||
59
|
Старіння та смерть клітин. Причини порушення клітинного
циклу та їхні наслідки.
|
|||||||
60
|
Поняття про онкогенні фактори та онкологічні
захворювання.
|
|||||||
61
|
Профілактика онкологічних захворювань
|
|||||||
62
|
Статеві
клітини. Особливості гаметогенезу у людини.
Проведено інструктаж з БЖД
ЛР № 3. Вивчення будови статевих клітин людини
|
|||||||
63
|
Суть та біологічне значення запліднення
|
|||||||
64
|
Причини порушення процесів запліднення у людини
|
|||||||
65
|
Особливості репродукції людини у зв’язку з її
біосоціальною сутністю
|
|||||||
66
|
Репродуктивне здоров’я. Сучасні можливості та
перспективи репродуктивної медицини
|
|||||||
67
|
Біологічні
і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини.
|
|||||||
68
|
Ембріогенез людини. Взаємодія
частин зародка, що розвивається (явище ембріональної індукції).
Проведено інструктаж з БЖД
ЛР № 4.Вивчення етапів ембріогенезу
|
|||||||
69
|
Чинники, здатні справляти
позитивний і негативний вплив на процеси росту та розвитку людини.
|
|||||||
70
|
Узагальнення та систематизація знань з теми «Репродукція та розвиток» (тестові завдання)
|
ТО
|
Контрольні роботи- 2 Лабораторних робіт
- 4Проекти - 2
Тематичні атестації-4
Урок Тема Захист проекту: створення буклету, постеру, презентації тощо (один на вибір) . Орієнтовні теми:
Генетичний моніторинг в людських спільнотах.
Скринінг - програми для новонароджених.
Генотерапія та її перспективи.
Урок Тема Узагальнення та систематизація знань з теми "Спадковість і мінливість.
Тест - контроль з теми виконати письмово в робочому зошиті:https://vseosvita.ua/library/uzagalnenna-znan-z-temi-spadkovist-ta-minlivist-10-klas-131090.html
Урок 30.03.2020р.
Тема Репродукція як механізм забезпечення безперервності існування видів.
Презентація уроку:https://naurok.com.ua/prezentaciya-reprodukciya-yak-mehanizm-zabezpechennya-bezperervnosti-isnuvannya-vidiv-106457.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/reprodukciya-yak-mehanizm-zabezpechennya-bezperervnosti-isnuvannya-vidiv-5763.html
https://naurok.com.ua/test/reprodukciya-yak-mehanizm-zabezpechennya-bezperervnosti-isnuvannya-vidiv-81894.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=_ijmXrvH2t8
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект з теми.
Урок Тема Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-osoblivosti-procesiv-regeneracii-organizmu-ludini-transplantacia-tkanin-ta-organiv-u-ludini-ii-perspektivi-pravila-biologicnoi-etiki-174535.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-osoblivosti-procesiv-regeneraci-organizmu-lyudini-106972.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-transplantaciya-tkanin-ta-organiv-u-lyudini-perspektivi -106986.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=MvU3SVokFrk
https://www.youtube.com/watch?v=MT8gu8z6e5c
https://zik.ua/tv/video/82151
Онлайн тест-контроль:
https://onlinetestpad.com/ua/test/236992-10-klas-b%D1%96o-osoblivost%D1%96-proces%D1%96v-regenerac%D1%96%D1%97- орган% D1% 96зму-людіні
https://www.radiosvoboda.org/a/transplantolohiia-mif-chy-pravda/29848271.html
https://naurok.com.ua/test/regeneraciya-transplantaciya-organiv-9154. html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект з теми.
Урок Тема Ріст і розвиток клітин та фактори які на нього впливають. Старіння та смерть клітин.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rist-i-rozvitok-klitin-ta-chinniki-scho-na-nogo-vplivayut-109484.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rist-ta-rozvitok-klitin-ta-faktori-yaki-na-nogo-vplivayut-starinnya-ta-smert-klitin-161473.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=adE61NEBCTo
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/rist-i-rozvitok-starinnya-i-smert-klitin-103971.html
Опрацювати параграф, знайти цікаву інформацію, скласти опорний конспект з теми.
Урок Тема Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-tema-prichini-porushennya-klitinnogo-ciklu-ta-hni-naslidki-161516.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/ponyattya-pro-populyaciyu-ekosistemu-ta-chinniki-seredovischa-116140.html
Опрацювати параграф, знайти цікаву інформацію, скласти опорний конспект з теми.
Урок Тема Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання.
Профілактика онкологічних захворювань.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-pro-onkogenni-faktori-ta-onkologichni-zahvoryuvannya-109834.html
https://vseosvita.ua/library/metodicna-rozrobka-interaktivnogo-uroku-biologii-z-temi-ponatta-pro-onkogenni-faktori-ta-onkologicni-zahvoruvanna-profilaktika-onkologicnih-zahvoruvan-97404.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=XEub_OYJbD
Опрацювати параграф, знайти цікаву інформацію, скласти опорний конспект з теми.
Урок Тема Статеві клітини . Особливості гаметогенезу у людини.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-statevi-klitini-osoblivosti-gametogenezu-u-lyudini-118845.html
https://vseosvita.ua/library/budova-i-utvorenna-statevih-klitin-100087.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=QdDYeP_VDGs
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/statevi-klitini-osoblivosti-gametogenezu-u-lyudini-906.html
Опрацювати параграф, запитання усно, скласти опорний конспект.
Урок Тема Суть та біологічне значення запліднення.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-sut-ta-biologichne-znachennya-zaplidnennya-118867.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=VNc0IrzvAUc
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/statevi-klitini-y-zaplidnennya-6219.html
Опрацювати параграф, запитання усно, скласти опорний конспект.
Урок Тема Репродуктивне здоров"я. Сучасні можливості і перспективи репродуктивної медицини.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-reproduktivne-zdorov-ya-27839.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/osoblivosti-reprodukci-lyudini-6576.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово, знайти цікаву інформацію.
Урок Тема Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-temi-regulacia-rozmnozenna-ludini-biologicni-ta-socialni-aspekti-178162.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово.
Урок Тема Ембріогенез людини.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-embriogenez-lyudini-118903.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-biologii-embriogenez-ludini-233941.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=KPMUmTsuEKk
https://www.youtube.com/watch?v=bii2AEmBKjA
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/embriogenez-lyudini-7966.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово.
Урок Тема Лабораторна робота № 3 Вивчення будови статевих клітин людини.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/laboratorna-robota-z-biologii-na-temu-vivcenna-budovi-statevih-klitin-ludini-212985.html
Виконати письмово в робочому зошиті звіт лаб. роб.
Урок Тема Лабораторна робота № 4 Вивчення етапів ембріогенезу.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-etapi-embrionalnogo-rozvitku-lyudini-180162.html
Оформити письмово звіт лабораторної роботи за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/laboratorna-robota-dla-ucniv-10-klasiv-na-temu-vivcenna-etapiv-embriogenezu-230502.html
Урок Тема Узагальнення з теми " Репродукція та розвиток"
Тематичний контроль знань . Контрольна робота № 2
Виконати письмово на подвійному листі, фото надіслати 04.05.2020 р.
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-10-klas-z-temi-reprodukciya-i-rozvitok-111538.html
Повторити вивч. матеріал.
Урок Повторення Тема Біорізноманіття.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-biologi-v-10-klasi-za-novoyu-programoyu-bioriznomanittya-nasho-planeti-85031.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-za-temou-bioriznomanitta-nasoi-planeti-ak-naslidok-evolucii-bezhrebetni-tvarini-107762.html
Тест - контроль знань з теми:
https://vseosvita.ua/library/uzagalnenna-znan-z-temi-bioriznomanitta-10-klas-82636.html
Урок Повторення Тема Обмін речовин і перетворення енергії.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-obmin-rechovin-ta-peretvorennya-energi-116971.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-obmin-rechovin-ta-energi-osnova-funkcionuvannya-biologichnih-sistem-119847.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-porusenna-obminu-recovin-metabolizmu-213313.html
Тест - контроль знань з теми:
https://vseosvita.ua/library/uzagalnenna-znan-z-temi-obmin-recovin-i-peretvorenna-energii-10-klas-130801.html
Урок Повторення Тема Спадковість і мінливість.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-genetika-spadkovist-ta-minlivist-metodi-genetichnih-doslidzhen-zakonomirnosti-spadkovosti-139230.html
https://vseosvita.ua/library/urok-prezentacia-formi-minlivosti-129155.html
Тест - контроль знань з теми:
https://vseosvita.ua/library/uzagalnenna-znan-z-temi-spadkovist-ta-minlivist-10-klas-131090.html
Урок Підсумковий урок.
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/reprodukciya-yak-mehanizm-zabezpechennya-bezperervnosti-isnuvannya-vidiv-5763.html
https://naurok.com.ua/test/reprodukciya-yak-mehanizm-zabezpechennya-bezperervnosti-isnuvannya-vidiv-81894.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=_ijmXrvH2t8
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект з теми.
Урок Тема Особливості процесів регенерації організму людини. Трансплантація тканин та органів у людини, її перспективи.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-osoblivosti-procesiv-regeneracii-organizmu-ludini-transplantacia-tkanin-ta-organiv-u-ludini-ii-perspektivi-pravila-biologicnoi-etiki-174535.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-osoblivosti-procesiv-regeneraci-organizmu-lyudini-106972.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-transplantaciya-tkanin-ta-organiv-u-lyudini-perspektivi -106986.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=MvU3SVokFrk
https://www.youtube.com/watch?v=MT8gu8z6e5c
https://zik.ua/tv/video/82151
Онлайн тест-контроль:
https://onlinetestpad.com/ua/test/236992-10-klas-b%D1%96o-osoblivost%D1%96-proces%D1%96v-regenerac%D1%96%D1%97- орган% D1% 96зму-людіні
https://www.radiosvoboda.org/a/transplantolohiia-mif-chy-pravda/29848271.html
https://naurok.com.ua/test/regeneraciya-transplantaciya-organiv-9154. html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект з теми.
Урок Тема Ріст і розвиток клітин та фактори які на нього впливають. Старіння та смерть клітин.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rist-i-rozvitok-klitin-ta-chinniki-scho-na-nogo-vplivayut-109484.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rist-ta-rozvitok-klitin-ta-faktori-yaki-na-nogo-vplivayut-starinnya-ta-smert-klitin-161473.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=adE61NEBCTo
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/rist-i-rozvitok-starinnya-i-smert-klitin-103971.html
Опрацювати параграф, знайти цікаву інформацію, скласти опорний конспект з теми.
Урок Тема Причини порушення клітинного циклу та їхні наслідки.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-tema-prichini-porushennya-klitinnogo-ciklu-ta-hni-naslidki-161516.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/ponyattya-pro-populyaciyu-ekosistemu-ta-chinniki-seredovischa-116140.html
Опрацювати параграф, знайти цікаву інформацію, скласти опорний конспект з теми.
Урок Тема Поняття про онкогенні фактори та онкологічні захворювання.
Профілактика онкологічних захворювань.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-pro-onkogenni-faktori-ta-onkologichni-zahvoryuvannya-109834.html
https://vseosvita.ua/library/metodicna-rozrobka-interaktivnogo-uroku-biologii-z-temi-ponatta-pro-onkogenni-faktori-ta-onkologicni-zahvoruvanna-profilaktika-onkologicnih-zahvoruvan-97404.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=XEub_OYJbD
Опрацювати параграф, знайти цікаву інформацію, скласти опорний конспект з теми.
Урок Тема Статеві клітини . Особливості гаметогенезу у людини.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-statevi-klitini-osoblivosti-gametogenezu-u-lyudini-118845.html
https://vseosvita.ua/library/budova-i-utvorenna-statevih-klitin-100087.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=QdDYeP_VDGs
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/statevi-klitini-osoblivosti-gametogenezu-u-lyudini-906.html
Опрацювати параграф, запитання усно, скласти опорний конспект.
Урок Тема Суть та біологічне значення запліднення.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-sut-ta-biologichne-znachennya-zaplidnennya-118867.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=VNc0IrzvAUc
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/statevi-klitini-y-zaplidnennya-6219.html
Опрацювати параграф, запитання усно, скласти опорний конспект.
Урок Тема Репродуктивне здоров"я. Сучасні можливості і перспективи репродуктивної медицини.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-reproduktivne-zdorov-ya-27839.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/osoblivosti-reprodukci-lyudini-6576.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово, знайти цікаву інформацію.
Урок Тема Біологічні і соціальні аспекти регуляції розмноження у людини.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-temi-regulacia-rozmnozenna-ludini-biologicni-ta-socialni-aspekti-178162.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово.
Урок Тема Ембріогенез людини.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-embriogenez-lyudini-118903.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-biologii-embriogenez-ludini-233941.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=KPMUmTsuEKk
https://www.youtube.com/watch?v=bii2AEmBKjA
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/embriogenez-lyudini-7966.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово.
Урок Тема Лабораторна робота № 3 Вивчення будови статевих клітин людини.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/laboratorna-robota-z-biologii-na-temu-vivcenna-budovi-statevih-klitin-ludini-212985.html
Виконати письмово в робочому зошиті звіт лаб. роб.
Урок Тема Лабораторна робота № 4 Вивчення етапів ембріогенезу.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-etapi-embrionalnogo-rozvitku-lyudini-180162.html
Оформити письмово звіт лабораторної роботи за посиланням:
https://vseosvita.ua/library/laboratorna-robota-dla-ucniv-10-klasiv-na-temu-vivcenna-etapiv-embriogenezu-230502.html
Урок Тема Узагальнення з теми " Репродукція та розвиток"
Тематичний контроль знань . Контрольна робота № 2
Виконати письмово на подвійному листі, фото надіслати 04.05.2020 р.
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-10-klas-z-temi-reprodukciya-i-rozvitok-111538.html
Повторити вивч. матеріал.
Урок Повторення Тема Біорізноманіття.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-biologi-v-10-klasi-za-novoyu-programoyu-bioriznomanittya-nasho-planeti-85031.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-za-temou-bioriznomanitta-nasoi-planeti-ak-naslidok-evolucii-bezhrebetni-tvarini-107762.html
Тест - контроль знань з теми:
https://vseosvita.ua/library/uzagalnenna-znan-z-temi-bioriznomanitta-10-klas-82636.html
Урок Повторення Тема Обмін речовин і перетворення енергії.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-obmin-rechovin-ta-peretvorennya-energi-116971.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-obmin-rechovin-ta-energi-osnova-funkcionuvannya-biologichnih-sistem-119847.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-porusenna-obminu-recovin-metabolizmu-213313.html
Тест - контроль знань з теми:
https://vseosvita.ua/library/uzagalnenna-znan-z-temi-obmin-recovin-i-peretvorenna-energii-10-klas-130801.html
Урок Повторення Тема Спадковість і мінливість.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-genetika-spadkovist-ta-minlivist-metodi-genetichnih-doslidzhen-zakonomirnosti-spadkovosti-139230.html
https://vseosvita.ua/library/urok-prezentacia-formi-minlivosti-129155.html
Тест - контроль знань з теми:
https://vseosvita.ua/library/uzagalnenna-znan-z-temi-spadkovist-ta-minlivist-10-klas-131090.html
Урок Підсумковий урок.
Немає коментарів:
Дописати коментар