Календарне планування
уроків біології людини у 8 класі
Складено згідно з навчальною програмою для загальноосвітніх
навчальних закладів,
БІОЛОГІЯ 6– 9 класи.
Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки
України від 07.06.2017 № 804
(70 годин – 2 години на
тиждень, із них4 години – резервних)
№
з/п
|
Дата
|
Примітки
|
Тема уроку
|
Очікувані
результати навчально-пізнавальної діяльності учнів
|
||||
Вступ (2 години)
|
Діяльність (уміння)
|
Знання
|
Ставлення
|
|||||
1
|
Первинний
інструктаж з ТБ під час занять з біології.
Біосоціальна природа людини. Науки, що вивчають людину.
|
виявляє
ознаки:
- біологічної
та соціальної сутності людини в людських спільнотах
|
оперує
термінами:- іосоціальна природа людини називає: - науки, які вивчають людину;
пояснює:-
місце людини в системі органічного світу;
- особливості
біологічної природи людини та її соціальної сутності;
характеризує:
- методи дослідження організму людини
|
висловлює
судження:
- про організм людини як біологічну систему;
виявляє
ставлення:
- щодо
значення знань про людину для збереження її здоров’я
|
||||
2
|
Методи дослідження організму людини.
Значення знань про людину для збереження її здоров’я.
|
|||||||
ТЕМА 1. « Організм людини як біологічна
система» (орієнтовно 7 годин)
|
||||||||
3
|
Організм людини як біологічна система. Різноманітність
клітин організму людини
|
розпізнає:
- органи та
системи органів людини;
- типи тканин
організму людини (на малюнках, фотографіях, мікропрепаратах);
установлює
взаємозв’язок:
- між будовою
тканин і виконуваними функціями;
порівнює та
зіставляє
- органи й
системи органів в організмі людини й інших організмах;
дотримується
правил:
- роботи з
мікроскопом та лабораторним обладнанням
|
оперує
термінами:
- тканина,
орган, система органів, механізми регуляції (нервова, гуморальна, імунна),
нейрон, рефлекс, рефлекторна дуганазиває: - тканини, органи та фізіологічні
системи організму людини; - частини рефлекторної дуги;
характеризує:
- клітинну будову організму людини;- тканини організму людини;- будову
нейрона;- шлях нервового імпульсу по рефлекторній дузі;
наводить
приклади:- різновидів тканин; - органів, фізіологічних систем; пояснює:-
відмінності між нервовою й гуморальної регуляцією фізіологічних функцій
організму
|
обґрунтовує
судження:
- про
організм людини як цілісну та відкриту біологічну систему;
робить
висновок:
-
нервово-гуморальна регуляція — основа цілісності організму
|
||||
4
|
Тканини. Органи. Фізіологічні системи
Лабораторне дослідження:
ознайомлення з препаратами тканин людини.
|
|||||||
5
|
Поняття про механізми
регуляції. Нервова регуляція.
|
|||||||
6
|
Нейрон. Рефлекс. Рефлекторна дуга.
|
|||||||
7
|
Гуморальна регуляція. Поняття про гормони.
|
|||||||
8
|
Імунна регуляція.
|
|||||||
9
|
Узагальнення знань з тем «Вступ», «Організм
людини як біологічна система»
|
|||||||
ТЕМА 2.
«Опора та рух» (орієнтовно 6 годин)
|
||||||||
10
|
Значення опорно-рухової системи, її будова та функції..
Кістки, хрящі. З’єднання кісток.
Лабораторні дослідження
мікроскопічної
будови кісткової, хрящової та м’язової тканин;
|
розпізнає (на
малюнках, муляжах, фотографіях, власному організмі):
- види кісток, частини скелета, типи з’єднання кісток, групи скелетних м’язів. порівнює:
- скелет
людини і ссавців.
застосовує
знання для:
- попередження травм і захворювань опорно-рухової системи; - надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи.
дотримується
правил:
- роботи з
мікроскопом та лабораторним обладнанням
|
оперує
термінами:- скелет, кістка, хрящ, з’єднання кісток, м’яз, постава,
гіподинамія
називає:-
частини опорно-рухової системи;- відділи скелета;- види кісток;- типи
з’єднання кісток; - особливості скелета людини, зумовлені прямоходінням;-
основні групи скелетних м’язів.характеризує:
- функції опорно-рухової системи;- тканини: кісткову, хрящову, посмуговану м’язову; - ріст та вікові зміни складу кісток.пояснює:- значення фізичних вправ для равильного формування скелету та м’язів;
- вплив
способу життя на утворення і розвиток скелета.
наводить
приклади:
- статичної
та динамічної роботи
|
висловлює
судження про:
- роль
рухової активності для збереження здоров’я;
- вплив
фізичних вправ на розвиток скелетних м’язів
оцінює:
- важливість
надання першої допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи
|
||||
11
|
Огляд будови
скелета
|
|||||||
12
|
Функції і будова
скелетних м’язів Основні групи скелетних м’язів.
|
|||||||
13
|
Робота м’язів. Втома м’язів. Основні групи скелетних
м’язів.
Лабораторні дослідження
розвитку втоми при
статичному і динамічному навантаженні;
впливу ритму і навантаження на розвиток втоми.
|
|||||||
14
|
Розвиток
опорно-рухової системи людини з віком.
Надання першої
допомоги при ушкодженнях опорно-рухової системи.
Профілактика
порушень опорно-рухової системи.
|
|||||||
15
|
Проект (за вибором)
Гіподинамія- ворог сучасної людини
Рухова активність
- основа фізичного здоров’я
|
|||||||
ТЕМА 3. Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини»
(орієнтовно 3 години)
|
||||||||
16
|
Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини
– основна властивість живого.
|
застосовує знаннядля:
- обґрунтування способів збереження вітамінів у продуктах харчування;
- аналізу
харчового раціону;
- складання харчового раціону відповідно до енергетичних
витрат організму
|
оперує термінами:
- обмін
речовин, енергетичні потреби, вітаміни
називає:
- компоненти
їжі
наводить приклади:
- вітамінів (водорозчинних і жиророзчинних)
характеризує:
- склад харчових продуктів;
- їжу як джерело енергії;
- обмін речовин та перетворення енергії в
організмі людини;
- харчові й
енергетичні потреби людини
пояснює:
- функціональне значення для організму білків, жирів, вуглеводів, вітамінів,
води та мінеральних речовин
|
висловлює судження:
- щодо
значення збалансованого харчування для нормального розвитку і збереження
здоров’я;
обґрунтовує удження:
- про
значення білків, жирів і вуглеводів рослинного і тваринного походження в
раціоні підлітка;оцінює:
- значення
метаболізму для нормального функціонування організму;робить висновок: - про необхідність дотримання співвідношення
ваги і зросту;усвідомлює значення:
- внеску вчених у розвиток знань про вітаміни
|
||||
17
|
Харчування та обмін речовин.
Дослідницький практикум
№1.Самоспостереження
за співвідношенням ваги і росту тіла.
|
|||||||
18
|
Їжа та її компоненти.
Склад харчових продуктів.
Значення компонентів харчових продуктів.
Харчові та енергетичні потреби людини.
проект
Збалансоване харчування.
|
|||||||
ТЕМА
4. Травлення (орієнтовно 6 годин)
|
||||||||
19
|
Значення травлення. Система органів травлення.
|
розпізнає (на
малюнках, фотографіях, муляжах):
- органи травлення;
- елементи
зовнішньої будови зубів;
спостерігає
та описує:
- дію
ферментів слини на крохмаль;
застосовує
знання для:
-
профілактики захворювань зубів;
-
профілактики захворювань органів травлення, харчових отруєнь
|
оперує
термінами:
- травлення,
травна система, травний тракт, травні залози, ферменти, всмоктування
називає:-
органи травної системи;- травні залози;
- хвороби
органів травлення;
характеризує:
- функції органів травлення; - будову та функції зубів;- процеси ковтання,
травлення, всмоктування;
- регуляцію
травлення;наводить приклади:- ферментів;
пояснює: - роль травних ферментів;- роль печінки та підшлункової залози в травленні;- значення зубів у травленні;- значення мікрофлори кишечнику;- негативний вплив на травлення алкогольних напоїв та тютюнокуріння;- причини виникнення захворювань травної системи |
висловлює
судження:
- щодо
значення знань про функції та будову травної системи для збереження здоров’я;
усвідомлює:
- значення профілактики
захворювань травної системи;
усвідомлює
значення:
- внеску
вчених у розвиток знань про травлення
(І. П. Павлов, О. М. Уголєв та ін.)
|
||||
20
|
Процес травлення: ковтання, перистальтика,
всмоктування.
Процес травлення у ротовій порожнині
Лабораторні дослідження
зовнішньої будови зубів (за муляжами, моделями)
Дослідницький практикум№2
Дія ферментів слини на крохмаль.
|
|||||||
21
|
Процес травлення в шлунку і кишечнику.
|
|||||||
22
|
Регуляція травлення.
|
|||||||
23
|
Харчові розлади та їх запобігання..
|
|||||||
24
|
Узагальнення знань по темі Обмін речовин»
«Травлення»
|
|||||||
ТЕМА
5. Дихання (орієнтовно 5 годин)
|
||||||||
25
|
Значення дихання. Система органів дихання.
|
розпізнає (на
малюнках, фотографіях, муляжах):
- органи дихання; порівнює: - різницю складу повітря, що вдихається й видихається;
- газообмін у
легенях і тканинах;
встановлює
взаємозв’язок:
будови та
функцій органів дихання;
застосовує
знання для:
- профілактики захворювань органів дихання |
оперує
термінами:- дихання, повітроносні шляхи, легені, газообмін, життєва ємність
легеньназиває: - етапи дихання;- органи дихання; - хвороби органів
дихання;характеризує: - процес утворення голосу та звуків мови;- процеси
газообміну в легенях і тканинах;- процеси вдиху та видиху;- життєву ємність
легень;- нейрогуморальну регуляцію дихальних рухів;пояснює:- значення
дихання;- вплив навколишнього середовища на дихальну систему
|
висловлює
судження:
- щодо
значення знань про функції та будову дихальної системи для збереження
здоров’я;
усвідомлює:
негативний
вплив куріння на органи дихання
|
||||
26
|
Газообмін у легенях і тканинах.
|
|||||||
27
|
Дихальні рухи. Нейрогуморальна
регуляція дихальних рухів.
|
|||||||
28
|
Профілактика захворювань дихальної системи.
|
|||||||
29
|
Контрольна
робота №1
|
|||||||
ТЕМА 6. Транспорт речовин (орієнтовно 8 годин)
|
||||||||
30
|
Внутрішнє середовище організму. Поняття про гомеостаз.
Кров, її склад та функції. Лімфа
Лабораторні роботи:
Мікроскопічна будова крові людини
|
розпізнає (на
малюнках, фотографіях):
- клітини крові;
- органи
кровообігу;
- елементи
будови серця;
порівнює:
будову
артерій, вен і капілярів;
- вроджений
(неспецифічний) і набутий (специфічний) імунітет;
розрізняє:
- види
кровотеч;
спостерігає
та описує:
- мікроскопічну будову крові людини; застосовує знання: - для профілактики серцево-судинних хвороб;
- надання
першої допомоги при кровотечах;
уміє:
- вимірювати
пульс;
дотримується
правил:
- роботи з
мікроскопом та лабораторним обладнанням;
- виконання
малюнків біологічних об’єктів
|
оперує
термінами:- внутрішнє середовище організму (кров, лімфа, тканинна рідина),
еритроцити, лейкоцити, тромбоцити, зсідання крові, групи крові, кровообіг,
ртеріальний тиск, імунітет
називає:-
склад внутрішнього середовища;- склад і функції крові, лімфи;- кровоносні
судини;- фактори, які впливають на роботу серцево-судинної системи; - види
імунітету;- органи, що беруть участь у забезпеченні імунітету;характеризує:-
плазму крові;- зсідання крові як захисну реакцію організму;
- групи крові системи АВО, резус-фактор;- імунні реакції організму;- особливості будови та властивості серцевого м’яза;
- будову та
роботу серця;- серцевий цикл;- автоматію роботи серця; - будову кровоносних
судин;
- велике й мале кола кровообігу;- рух крові по судинах;- артеріальний тиск крові;- лімфообіг;пояснює:
-
взаємозв’язок будови та функцій еритроцитів, лейкоцитів і тромбоцитів,
кровоносних судин, серця;
- значення
лімфи, тканинної рідини;- роль внутрішнього середовища в життєдіяльності
організму людини; - правила надання першої допомоги при кровотечах
|
висловлює
судження:
- про
значення сталості внутрішнього середовища організму людини (гомеостаз);
- щодо
значення знань про функції та будову кровоносної системи для збереження здоров’я;
- про
важливість імунізації населення;
оцінює:
-
епідеміологічний стан захворювання на СНІД в Україні;
усвідомлює
значення:
- внеску
вчених у розвиток знань про внутрішнє середовище організму та кровоносну
систему (У. Гарвей, Е. Дженнер, П. Ерліх, К. Ландштейнер,
Л. Пастер та ін.), в тому числі українських (І. І. Мечников,
М. М. Амосов)
|
||||
31
|
Зсідання крові. Групи крові та переливання крові.
|
|||||||
32
|
Імунна система. Імунітет. Специфічний і неспецифічний
імунітет. Імунізація.. Алергія. СНІД.
|
|||||||
33
|
Система кровообігу.
Серце: будова та функції. Робота серця
Лабораторні дослідження:
вимірювання частоти серцевих скорочень
Дослідницький практикум
№3.Самоспостереження
за частотою серцевих скорочень упродовж доби, тижня.
|
|||||||
34
|
Будова та функції кровоносних судин. Рух крові
|
|||||||
35
|
Кровотечі.
|
|||||||
36
|
Серцево-судинні хвороби та їх профілактика.
|
|||||||
37
|
Узагальнення по темі « Транспорт речовин»,
«Дихання».
|
|||||||
ТЕМА
7. Виділення, терморегуляція (орієнтовно
4 години)
|
||||||||
38
|
Виділення - важливий етап обміну речовин.
Будова і функції сечовидільної системи.
|
розпізнає (на
малюнках, фотографіях, муляжах):
- складові
нефрону;
- складові шкіри;
- органи
сечовидільної системи,
встановлює
взаємозв’язок:
між будовою і
функціями шкіри
застосовує
знання для:
-
профілактики захворювань сечовидільної системи;
- профілактики захворювань шкіри;
- запобігання
теплового й сонячного удару;
- надання
першої допомоги в разі теплового й сонячного удару
|
оперує термінами:-
виділення, нирки, нефрон, сечоутворення, шкіра, терморегуляція
називає:-
органи виділення; - органи та функції сечовидільної системи;характеризує: -
будову та функції нирок;- процес утворення сечі;- регуляцію сечовиділення;-
роль нирок у здійсненні водно-сольового обміну;- чинники, що впливають на
функції нирок;- негативний вплив алкогольних напоїв на функції нирок;- роль
шкіри у виділенні продуктів життєдіяльності;- роль шкіри в регуляції
температури тіла;
пояснює:-
біологічне значення виділення продуктів обміну речовин; - причини теплового й
сонячного удару
|
висловлює
судження:
- про
важливість виведення кінцевих продуктів обміну речовин з організму людини;
обґрунтовує
судження:
- про
значення дотримання правил догляду за власною шкірою для збереження здоров’я;
оцінює:
- значення
шкіри у пристосуванні організму до умов навколишнього середовища
|
||||
39
|
Захворювання нирок та їх профілактика.
|
|||||||
40
|
Значення і будова шкіри. Терморегуляція.
|
|||||||
41
|
Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (опіки,
обмороження), тепловому та сонячному ударі.
Захворювання
шкіри та їх профілактика
проект:
Визначення типу шкіри на різних ділянках
обличчя та складання правил догляду за
власною шкірою профілактика.
|
|||||||
ТЕМА 8. Зв’язок організму людини із зовнішнім середовищем, нервова система (орієнтовно 5 годин)
|
||||||||
42
|
Будова нервової системи. Центральна і периферична
нервова система людини.
|
розпізнає (на
малюнках, муляжах, моделях):
- елементи
будови спинного мозку;
- відділи
головного мозку;
застосовує
знання для:
-
профілактики нервових захворювань;
- дотримання
режиму праці й відпочинку
|
оперує
термінами:- нервова система, центральна нервова система, периферична нервова система,
автономна (вегетативна) нервова система, соматична нервова система
називає: -
компоненти центральної й периферичної нервової системи; - функції спинного
мозку, головного мозку та його відділів, оматичної нервової системи,
вегетативної нервової системи
(симпатичної та парасимпатичної);- фактори, які порушують роботу нервової системи; характеризує: - будову головного мозку, спинного мозку;- нервову регуляцію рухової активності людини;- роль кори головного мозку в регуляції довільних рухів людини;- роль вегетативної нервової системи в роботі внутрішніх органів людини; |
висловлює
судження:
щодо значення
нервової системи для:
-
забезпечення взаємозв’язку між органами й фізіологічними системами;
- узгодження
функцій організму зі змінами довкілля;
усвідомлює
значення:
- внеску
вчених у розвиток знань про нервову систему (І. П. Павлов,
І. М. Сечєнов), у тому числі й українських (В. О. Бец)
|
||||
43
|
Спинний мозок
Лабораторні дослідження
Вивчення будови спинного та головного мозку людини (за муляжами,
моделями, пластинчастими препаратами)..
|
|||||||
44
|
Головний мозок.
|
|||||||
45
|
Поняття про соматичну нервову систему. Вегетативна
нервова система.
|
|||||||
46
|
Профілактика захворювань нервової системи.
|
|||||||
ТЕМА 9. Зв’язок організму людини із
зовнішнім середовищем, сенсорні системи (орієнт. 7 годин)
|
||||||||
47
|
Загальна характеристика сенсорних систем, їхня будова.
|
розпізнає (на
малюнках, муляжах, моделях):
- елементи
будови ока, вуха
встановлює
взаємозв’язок:
між будовою й
функціями ока, вуха
спостерігає:
- сліпу пляму
на сітківці;
- акомодацію
ока;
- зміни
слухової чутливості;
-
температурну адаптацію рецепторів шкіри;
застосовує знання для: - дотримання правил профілактики порушення зору, слуху та попередження захворювань органів зору й слуху |
оперує
термінами:
- сенсорні
системи, органи чуття, рецептори
називає:
- основні
сенсорні системи;
- складові
частини аналізатора
характеризує: - особливості будови та функції зорової, слухової сенсорних систем; - сенсорні системи рівноваги, нюху, смаку, руху, дотику, температури, болю;
пояснює:
- процеси
сприйняття: світла, кольору, простору, звуку, запаху, смаку, рівноваги тіла
|
оцінює:
- значення
сенсорних систем для забезпечення процесів життєдіяльності організму та
зв’язку організму із зовнішнім середовищем
|
||||
48
|
Зорова сенсорна система. Око. Гігієна зору.
|
|||||||
49
|
Сприйняття світла, кольору, простору
Лабораторні дослідження:
визначення акомодації ока;
виявлення сліпої плями на сітківці ока; |
|||||||
50
|
Слухова сенсорна система. Вухо. Гігієна
слуху.
Лабораторні дослідження:
вимірювання порога слухової чутливості
|
|||||||
51
|
Сенсорні
системи смаку, нюху
|
|||||||
52
|
Сенсорні
системи рівноваги, руху, дотику, температури, болю.
Дослідницький
практикум №4
Дослідження температурної адаптації рецепторів
шкіри.
|
|||||||
53
|
Узагальнення знань по темі «Сенсорні системи»
|
|||||||
ТЕМА 10. Вища нервова діяльність (орієнт. 7
годин)
|
||||||||
54
|
Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.
Дослідницький практикум №5.
Визначення типу вищої нервової діяльності та
властивостей темпераменту
|
розрізняє:
- типи вищої
нервової діяльності та властивості темпераменту;
порівнює:
- умовні й
безумовні рефлекси;
- першу і
другу сигнальні системи;
застосовує
знання для:
- дотримання
правил розумової діяльності
|
оперує
термінами:- безумовний рефлекс, умовний рефлекс, мислення, мова, пам’ять
називає:-
нервові процеси (збудження, гальмування);- показники нервових процесів (сила,
рухливість, урівноваженість);- види сну;
- причини
біоритмів;наводить приклади: - умовних та безумовних рефлексів людини;
- біоритмів
людини;характеризує:- особливості вищої нервової діяльності людини; - інстинктивну
та набуту поведінку людини;- види навчання, види пам’яті;пояснює:- значення
другої сигнальної системи;
- роль кори
головного мозку в мисленні;- причини індивідуальних особливостей поведінки
людини
|
висловлює
судження:
- про
значення пам’яті для інтелектуального розвитку людини;- щодо ролі
самовиховання у формуванні особистості; - щодо впливу соціальних факторів на
формування особистості; - про значення біоритмів і сну для повноцінного
функціонування організму;усвідомлює значення:- внеску вчених у розвиток знань
про вищу нервову діяльність (І. П. Павлов, І. М. Сєченов,
О. О. Ухтомський та ін.)
|
||||
55
|
Умовні та безумовні рефлекси
Лабораторне дослідження:
визначення реакції зіниць на світло;
|
|||||||
56
|
Інстинкти.
|
|||||||
57
|
Мова.
Мислення та свідомість.
|
|||||||
58
|
Навчання
та пам’ять.
Лабораторне дослідження:
дослідження різних видів пам’яті
|
|||||||
59
|
Сон. Біоритми.
|
|||||||
60
|
Узагальнення по темі « Вища нервова діяльність»
|
|||||||
ТЕМА 11. Ендокринна система (орієнтовно 3
години)
|
||||||||
61
|
Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції.
|
застосовує
знання для:
- профілактики йододефiциту в організмі та інших захворювань, пов’язаних із порушенням функцій ендокринних залоз |
оперує
термінами:- ендокринна система, гормони, гомеостаз
називає:-
залози внутрішньої та змішаної секреції;- місце розта-шування ендокринних
залоз в організмі людини;
вплив
гормонів на процеси обміну в організмі;
пояснює:-
роль нервової системи в регуляції функцій ендокринних залоз; - роль
ендокринної системи в розвитку стресорних реакцій;-
|
висловлює
судження:
- щодо значення ендокринної системи для повноцінного функціонування організму людини;
робить
висновок:
- про
взаємодію регуляторних систем організму
|
||||
62
|
Профілактика захворювань ендокринної системи.
Проект.
Йод дефіцит в організмі людини, його наслідки та профілактика (або тематика за вибором учителя)
|
|||||||
63
|
Взаємодія регуляторних систем
|
|||||||
ТЕМА 12. Розмноження та розвиток людини (орієнтовно 7
годин)
|
||||||||
64
|
«Цілісність організму людини. Взаємодія регуляторних
систем організму.»
|
порівнює:
- будову
чоловічої та жіночої статевих клітин;
застосовує
знання для:
- запобігання хворобам, що передаються статевим шляхом, та попередження ВІЛ-інфікування |
оперує
термінами:- ембріональний розвиток, гамети (сперматозоїд, яйцеклітина),
запліднення, зигота, вагітність, плацента
називає:-
функції статевих залоз людини; - первинні та вторинні статеві ознаки людини;
- еріоди онтогенезу юдини;характеризує: - процес запліднення;- розвиток
зародка і плода;- розвиток дитини після народження; - функції плаценти;-
статеве дозрівання;- вікові періоди індивідуального розвитку людини;-
особливості підліткового віку;
|
висловлює
судження:
- про
необхідність збереження репродуктивного здоров’я молоді;
- про
залежність розвитку дитини в материнському організмі від здоров’я матері, її
поведінки;
обґрунтовує
судження:
- про вплив
нікотину, тютюнового диму, алкоголю на розвиток плода;
оцінює:
- значення
дотримання особистої гігієни юнаками та дівчатами;
|
||||
65
|
Контрольна робота №2
|
|||||||
66
|
Будова та функції репродуктивної
системи.
|
|||||||
67
|
Статеві клітини. Запліднення. Менструальний цикл.
|
|||||||
68
|
Вагітність. Ембріональний період розвитку людини. Плацента, її функції.
|
|||||||
69
|
Постембріональний розвиток людини.
Репродуктивне здоров’я.
|
|||||||
70
|
Повторення вивченого. Цілісність
організму людини. Взаємодія регуляторних систем організму
|
|||||||
Урок Тема Поняття про вищу нервову діяльність та її основні типи.
Презентація уроку
https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-pro-vischu-nervovu-diyalnist-ta-osnovni-tipi-112062.html
Тест-контроль урокуПрезентація уроку
https://naurok.com.ua/prezentaciya-ponyattya-pro-vischu-nervovu-diyalnist-ta-osnovni-tipi-112062.html
http://prof.osvita.org.ua/uk/determine/testing/1/index.ht
Опрацювати параграф
Урок . Тема Умовні та безумовні рефлекси.
Презентація уроку
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-umovni-ta-bezumovni-refleksi-ludini-127854.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-refleksi-9888.html
Перегляд відеоуроку
https://www.youtube.com/watch?v=V_RNfrxkGv4
https://www.youtube.com/watch?v=S0JGpQWRImk
Онлайн тест- контроль
https://naurok.com.ua/test/umovni-ta-bezumovni-refleksi-instinkti-3492.html
https://naurok.com.ua/test/umovni-ta-bezumovni-refleksi-2635.html
Письмово в робочому зошиті виконати тест
https://vseosvita.ua/library/test-umovni-i-bezumovni-refleksi-128853.html
Опрацювати параграф
Урок . Тема Інстинкти.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-umovni-ta-bezumovni-refleksi-ludini-127854.htm
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/vnd-umovni-ta-bezumovni-refleksi-instinkti-124343.html
https://naurok.com.ua/test/vischa-nervova-diyalnist-refleksi-84909.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання виконати письмово в робочому зошиті.
Урок Тема Мова. Мислення та свідомість.
Презентація уроку:
https://ppt-online.org/158585
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=KuSOLxYq6CI
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/mova-mislennya-svidomist-64691.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання виконати письмово в робочому зошиті.
Урок Тема Навчання та пам"ять.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-navcanna-ta-pamat-13330.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=3OmRUN29F9A
Онлайн тест- контроль:
https://naurok.com.ua/test/navchannya-ta-pam-yat-5154.html
https://naurok.com.ua/test/navchannya-ta-pamyat-82648.html
Виконати дослідження власної пам"яті за посиланням:
https://www.unian.ua/health/country/235789-perevirte-svoyu-pamyat-test.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання виконати письмово в робочому зошиті.
Урок . Тема Узагальнення по темі " Вища нервова діяльність"
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=s07WmqY_nr4
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/vischa-nervova-diyalnist-2-166506.html
Повторити вивч. мат.
Урок Тема Ендокринна система. Залози внутрішньої та змішаної секреції.
Профілактика захворювань ендокринної системи.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-pro-zalozi-do-temi-endokrinna-sistema-8-klas-4346.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-endokrinna-sistema-50018.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=AGSCQkiGryA
https://www.youtube.com/watch?v=Q4PtWwt8qKQ
https://www.youtube.com/watch?v=YpfTmMMJuTI
Онлайн тест - контроль:
https://onlinetestpad.com/ru/testview/80068-endokrinnaya-sistema
https://onlinetestpad.com/ru/test/80751-endokrinnaya-sistema-2
Опрацювати параграф, запитання усно, скласти опорний конспект.
Урок Тема Взаємодія регуляторних систем.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/regulyatorni-sistemi-8-klas-782.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=GAF6lXoDpII
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/regulyaciya-funkciy-organizmu-lyudini-endokrinna-sistema-208225.html
https://naurok.com.ua/test/gumoralna-regulyaciya-procesiv-zhittediyalnosti-endokrinna-sistema-lyudini-199649.html
Опрацювати параграф, запитання усно, скласти опорний конспект
Урок Тема Ендокринна система. Профілактика захворювань ендокринної системи.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-endokrinna-sistema-zalozi-vnutrishno-ta-zmishano-sekreci-176121.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zalozi-zmisanoi-sekrecii-125752.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=jqg9HB14OD0
Онлайн тест - контроль:
https://onlinetestpad.com/ru/test/35796-endokrinna-sistema
Опрацювати параграф, запитання усно, скласти опорний конспект
Урок Тема Взаємодія регуляторних систем.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-regulatorni-sistemi-organizmu-222990.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=JArizcQMtoc
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/vzaemodiya-regulyatornih-sistem-306651.html
Опрацювати параграф, запитання усно, скласти опорний конспект
Урок Тема Будова та функції репродуктивної системи.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-reproduktivna-sistema-ludini-103697.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=ZlXgQI5_sks
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/reproduktivna-sistema-7627.html
:
https://naurok.com.ua/test/budova-reproduktivno-sistemi-lyudini-7216.htm
Опрацювати параграф, запитання усно.
Урок Тема Статеві клітини. Запліднення.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-statevi-klitini-zaplidnennya-11187.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=VNc0IrzvAUc
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/biosfera-4621.html
Опрацювати параграф, запитання усно.
Урок Тема Вагітність .Ембріональний період.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-embrionalnij-period-rozvitku-ludini-placenta-ta-ii-funkcii-248381.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/vagitnist-ta-embrionalniy-rozvitok-lyudini-7766.html
Опрацювати параграф, запитання усно.
Урок Тема Постембріональний розвиток людини.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-postembrionalnij-rozvitok-ludini-130151.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/postembrionalniy-rozvitok-lyudini-7785.html
Опрацювати параграф, запитання усно.
Урок Тема Репродуктивне здоров"я.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-reproduktivne-zdorov-ya-27839.html
https://naurok.com.ua/reproduktivne-zdorov-ya-prezentaciya-73796.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/reproduktivne-zdorov-ya-470422.html
Опрацювати параграф, запитання усно.
Урок Тема Контрольна робота № 2
Виконати письмово на подвійному листі , фото надіслати 19.05.2020
Варіант I виконують: Нечитайло А, Карпенко В, Шайкіна Ю.
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-biologi-8-klas-lyudina-ii-semestr-i-variant-48027.html
Варіант ІІ виконують: Філенко Д, Полюшко Д, Кандрин
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-biologi-8-klas-lyudina-ii-semestr-ii-variant-48029.html
Урок Тема Повторення з теми: Цілісність організму людини.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=63Bc6BFoGAY
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/cilisnist-organizmu-lyudini-vzaemodiya-regulyatornih-sistem-390922.html
Повторити вивч. матеріал.
Урок Тема Узагальнення з теми Розмноження та розвиток людини.
Тематичний контроль знань:
https://naurok.com.ua/test/rozmnozhennya-ta-rozvitok-lyudini-uzagalnennya-393490.html
Немає коментарів:
Дописати коментар