9 клас
68 год, 2 год на тиждень
Очікувані результати
навчально-пізнавальної діяльності
|
Зміст навчального матеріалу
|
Практична частина
|
|||||||||
Повторення найважливіших питань
курсу хімії 8 класу (3 год)
|
|||||||||||
Учень/учениця
Знаннєвий компонент
наводить приклади назв і формул речовин, що належать до основних класів
неорганічних сполук.
Діяльнісний компонент
класифікує неорганічні сполуки;
порівнює склад і властивості неорганічних сполук різних класів;
властивості речовин атомної, молекулярної та йонної будови;
характеризує йонний і ковалентний хімічні зв'язки; хімічні
властивості основних класів неорганічних сполук.
Ціннісний компонент
обґрунтовує залежність властивостей речовин від їхніх складу і
будови.
|
1
|
Склад і властивості основних класів неорганічних сполук.
|
|||||||||
2
|
Склад і властивості основних класів неорганічних
сполук.
|
||||||||||
3
|
Хімічний зв'язок і будова речовини.
|
||||||||||
Тема 1. Розчини(25
год)
|
|||||||||||
Учень/учениця
Знаннєвий компонент
наводить приклади
колоїдних та істинних розчинів, розчинників, суспензій, емульсій, аерозолів,
електролітів і неелектролітів, сильних і слабких електролітів,
кристалогідратів;
пояснює
вплив різних чинників на розчинність речовин; утворення водневого зв’язку;
суть процесу електролітичної дисоціації.
Діяльнісний компонент
розрізняє
компоненти розчину, насичені й ненасичені розчини, катіони й аніони,
електроліти й неелектроліти, сильні й слабкі електроліти; рН лужного,
кислого та нейтрального середовища;
описує
розчинення речовин у воді як фізико-хімічне явище; якісну реакцію на
хлорид-іони; виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену;
складає
рівняння електролітичної дисоціації лугів, кислот, солей, рівняння реакцій
обміну в повній та скороченій йонній формах; рівняння якісних реакцій на
хлорид-іони в молекулярній та йонній формах;
розв’язує експериментальні задачі, обираючи й обґрунтовуючи спосіб
розв’язання .
обчислює масу, об’єм, кількість речовини за рівняннями реакцій з використанням розчинів із певною масовою
часткою розчиненої речовини, обираючи
і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;
характеризує
електроліти за ступенем дисоціації;
визначає характер середовища за значенням рН;
проводить
реакції між розчинами електролітів з урахуванням умов їх перебігу; якісні
реакції на карбонат-, сульфат- хлорид-іони;
виявляє у розчині гідроксид-іони і
йони Гідрогену;
використовує
значення рН для характеристики кислотного чи лужного середовища.
Ціннісний компонент
обґрунтовує
перебіг реакцій між електролітами у водних розчинах;
оцінює важливість
рН розчинів для визначення якості харчової, косметичної продукції тощо;
висловлює судження про
значення розчинів у природі та житті людини; про застосування знань щодо виявлення деяких йонів; про роль
експерименту в науці.
|
4
|
Поняття про дисперсні системи.
|
|||||||||
5
|
Колоїдні та істинні розчини. Суспензії, емульсії, аерозолі.
|
Домашній
експеримент
1.
Виготовлення колоїдних розчинів (желе, кисіль тощо).
|
|||||||||
6
|
Будова молекули води, поняття про водневий зв’язок
|
||||||||||
7
|
Розчинність речовин, її залежність від різних чинників
|
||||||||||
8
|
Насичені й ненасичені, концентровані й розведені розчини.
|
||||||||||
9
|
Теплові явища, що супроводжують розчинення речовин. Розчинення як
фізико-хімічний процес.
|
Демонстрації
Теплові явища під час розчинення (розчинення амоній
нітрату і безводного кальцій хлориду у воді).
|
|||||||||
10
|
Поняття про кристалогідрати.
|
||||||||||
11
|
Розрахункові
задачі
1. Розв’язування задач за рівняннями реакцій з
використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини.
|
||||||||||
12
|
Розрахункові
задачі
1. Розв’язування задач за рівняннями реакцій з
використанням розчинів із певною масовою часткою розчиненої речовини.
|
||||||||||
13
|
Контрольна
робота №1 Тематична
|
||||||||||
14
|
Електролітична дисоціація. Електроліти й неелектроліти
|
Демонстрації
2,Дослідження речовин та їхніх водних розчинів на
електричну провідність (кристалічний натрій хлорид, дистильована вода, розчин
натрій хлориду, кристалічний цукор, розчин цукру, хлоридна кислота).
|
|||||||||
15
|
Електролітична
дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах.
|
Демонстрації
3Реакції
обміну між електролітами у водних розчинах
|
|||||||||
16
|
Електролітична
дисоціація кислот, основ, солей у водних розчинах.
|
Лабораторні досліди
1. Виявлення йонів Гідрогену та гідроксид-іонів у
розчинах.
|
|||||||||
17
|
Ступінь
електролітичної дисоціації.
|
||||||||||
18
|
Сильні й слабкі електроліти
|
||||||||||
19
|
Поняття про рН розчину (без математичних розрахунків).
Значення рН для характеристики кислотного чи лужного
середовища.
|
Лабораторні досліди
2.
Установлення приблизного значення рН води, лужних і кислих розчинів (натрій
гідроксиду, хлоридної кислоти) за допомогою універсального індикатора.
3. Дослідження рН харчової і косметичної продукції.
|
|||||||||
20
|
Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу.
|
Лабораторні досліди
4. Реакції обміну між електролітами у водних розчинах,
що супроводжуються випаданням осаду.
5. Реакції
обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються виділенням газу.
6. Реакції
обміну між електролітами у водних розчинах, що супроводжуються утворенням
води.
|
|||||||||
21
|
Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій.
|
||||||||||
22
|
Практичні роботи
1. Реакції йонного обміну між
електролітами у водних розчинах.
|
||||||||||
23
|
Виявлення в розчині гідроксид-іонів та йонів Гідрогену.
|
Лабораторні досліди
7. Виявлення
хлорид-іонів у розчині.
8. Виявлення
сульфат-іонів у розчині.
9. Виявлення карбонат-іонів у розчині.
|
|||||||||
24
|
Якісні реакції на деякі йони. Застосування якісних реакцій.
|
||||||||||
25
|
Практичні
роботи
2. Розв’язування
експериментальних задач.
|
||||||||||
26
|
Навчальні проекти
1. Електроліти в сучасних акумуляторах.
2. Вирощування
кристалів солей.
3. Виготовлення розчинів для надання домедичної
допомоги.
4. Дослідження рН ґрунтів своєї місцевості.
5. Дослідження впливу
кислотності й лужності ґрунтів на розвиток рослин.
6. Дослідження рН
атмосферних опадів та їхнього впливу на різні матеріали в довкіллі.
7.
Дослідження природних об’єктів в якості кислотно-основних індикаторів.
8. Дослідження рН середовища мінеральних вод України.
|
||||||||||
27
|
Розрахункові
задачі
|
||||||||||
28
|
Контрольна
робота №2 Тематична
|
||||||||||
Наскрізні
змістові лінії
Громадянська
відповідальність Поняття про суспензії, емульсії, аерозолі. Розв’язування розрахункових задач за цією темою.
Здоров’я
і безпека Розв’язування розрахункових задач за цією темою. Поняття
про суспензії, емульсії, аерозолі. Колоїдні та істинні розчини. Безпечне
поводження з речовинами. Електроліти й неелектроліти. Поняття про рН розчину.
Екологічна
безпека і сталий розвиток Розв’язування розрахункових задач за цією темою. Поняття
про рН розчину. Застосування якісних реакцій.
Підприємливість
і фінансова грамотність Розв’язування розрахункових задач за цією темою. Розчинність
речовин. Електроліти й неелектроліти. Теплові явища, що супроводжують
розчинення речовин. Поняття про рН розчину. Застосування якісних реакцій.
|
|||||||||||
Тема 2. Хімічні
реакції (12год)
|
|||||||||||
Учень/учениця
Знаннєвий компонент
знає і розуміє суть понять: хімічна реакція, ступінь окиснення, окисник, відновник,
процеси окиснення і відновлення, тепловий ефект реакції, швидкість хімічної
реакції;
наводить приклади основних типів хімічних реакцій; відновників і
окисників.
Діяльнісний компонент
визначає ступені окиснення елементів у сполуках за їхніми
формулами;
розрізняє реакції сполучення, заміщення, обміну, розкладу;
окисно-відновні та реакції без зміни ступеня окиснення; екзо- та
ендотермічні, оборотні й необоротні реакції; окисники і відновники; валентність і ступінь окиснення
елемента;
складає хімічні формули бінарних сполук за ступенями окиснення
елементів; рівняння найпростіших окисно-відновних реакцій на основі
електронного балансу, термохімічні рівняння; рівняння оборотних і необоротних
реакцій;
класифікує реакції за різними ознаками;
характеризує процеси окиснення, відновлення, сполучення, розкладу,
заміщення, обміну; вплив різних чинників на швидкість хімічних реакцій; роль
окисно-відновних процесів у довкіллі;
дотримується правил використання побутових хімікатів.
Ціннісний компонент
обґрунтовує процеси окиснення й відновлення з погляду електронної
будови атомів;
висловлює судження про значення хімічних реакцій та знань про них у
природі, промисловості, побуті;
|
29
|
Класифікація хімічних реакцій за кількістю і складом реагентів та продуктів реакцій:
реакції сполучення, розкладу, заміщення, обміну.
|
Демонстрації
4. Реакції
розкладу, сполучення, заміщення, обміну, екзо- та ендотермічні реакції.
|
||||||||
30
|
Ступінь окиснення. Визначення ступеня окиснення
елемента за хімічною формулою сполуки.
|
||||||||||
31
|
Складання формули сполуки за відомими ступенями
окиснення елементів.
|
||||||||||
32
|
Окисно-відновні реакції. Процеси окиснення,
відновлення, окисники, відновники.
|
||||||||||
33
|
Складання рівнянь окисно-відновних реакцій
|
||||||||||
34
|
Значення окисно-відновних процесів у житті людини,
природі й техніці.
|
||||||||||
35
|
Екзотермічні й ендотермічні реакції. Термохімічне
рівняння
|
||||||||||
36
|
Оборотні й необоротні реакції.
|
||||||||||
37
|
Швидкість хімічної реакції, залежність швидкості
реакції від різних чинників
|
Демонстрації
5,Залежність швидкості реакцій
металів (цинк, магній, залізо) з хлоридною кислотою від активності металу.
Лабораторні досліди
10. Вплив концентрації і температури на швидкість
реакції цинку з хлоридною кислотою.
|
|||||||||
38
|
Практичні роботи
3. Вплив
різних чинників на швидкість хімічних реакцій.
|
||||||||||
39
|
Узагальнення
знань по темі
|
Навчальні проекти
9. Ендотермічні реакції на службі людині.
10. Екзотермічні реакції в життєдіяльності живих
організмів.
|
|||||||||
40
|
Контрольна
робота №3 Тематична
|
||||||||||
Наскрізні
змістові лінії
Громадянська
відповідальність Значення окисно-відновних процесів у житті людини,
природі й техніці.
Здоров’я
і безпека. Екологічна безпека і сталий розвиток. Підприємливість і фінансова грамотність
Значення окисно-відновних процесів у житті людини,
природі й техніці. Екзотермічні та ендотермічні реакції.
Оборотні й необоротні реакції. Швидкість хімічної реакції.
|
|||||||||||
Тема 3. Початкові
поняття про органічні сполуки(24год)
|
|||||||||||
Учень/учениця
Знаннєвий компонент
знає і розуміє суть понять гомолог, гомологія; поділ органічних речовин за якісним
складом на вуглеводні, оксигеновмісні та нітрогеновмісні сполуки;
називає елементи-органогени, найважливіші органічні сполуки
(метан і перші десять його гомологів, етен, етин, метанол. етанол, гліцерол,
етанова кислота, глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза, стеаринова,
пальмітинова, олеїнова, аміноетанова кислоти), основні продукти перегонки
нафти;
наводить приклади гомологів метану; природних і синтетичних речовин,
спиртів, карбонових кислот, жирів, вуглеводів;
пояснює реакції
горіння органічних речовин, заміщення для метану, приєднання для етену й
етину; деякі хімічні властивості етанової кислоти; суть процесу перегонки
нафти.
Діяльнісний компонент
складає молекулярні й структурні формули метану та перших
десяти його гомологів, етену, етину, метанолу, етанолу, гліцеролу, етанової
та аміноетанової кислот; молекулярні формули глюкози, сахарози, крохмалю,
целюлози; рівняння реакцій горіння (метану, етену й етину, метанолу,
етанолу), заміщення для метану (хлорування), приєднання для етену й етину
(галогенування, гідрування), етанової кислоти (електролітична дисоціація,
взаємодія з металами, лугами, солями); загальну схему полімеризації етену;
розрізняє за складом
метан, етен, етин, метанол, етанол, гліцерол, етанову кислоту, вищі карбонові
кислоти, глюкозу, сахарозу, крохмаль, целюлозу, мило, природні й гідрогенізовані, тваринні й рослинні, тверді
й рідкі жири,
білки, поліетилен, природні і штучні жири;
порівнює: органічні й неорганічні речовини, крохмаль і целюлозу,
склад гомологів метану, насичені й ненасичені вуглеводні;
характеризує склад, фізичні властивості метану і його гомологів,
етену, етину, етанолу, гліцеролу, етанової кислоти, жирів, глюкози, сахарози,
крохмалю, целюлози, білків, поліетилену;
визначає дослідним шляхом гліцерол, етанову кислоту, глюкозу,
крохмаль;
розв’язує розрахункові задачі на обчислення об’ємних відношень
газів за хімічними рівняннями та інших раніше вивчених типів на прикладі
органічних сполук;
дотримується правил безпечного поводження з горючими речовинами,
побутовими хімікатами.
Ціннісний компонент
усвідомлює значення вуглеводневої сировини в енергетиці; природних і синтетичних органічних сполук; моральну та соціальну
відповідальність за насідки вживання алкогольних напоїв; необхідність збереження довкілля для майбутніх поколінь;
обґрунтовує роль органічних сполук у живій природі;
оцінює згубну дію алкоголю на здоров’я; вплив продуктів
синтетичної хімії на навколишнє середовище в разі неправильного використання
їх;
висловлює судження щодо значення органічних речовин у суспільному
господарстві, побуті, харчуванні, охороні здоров’я тощо; захисту довкілля від
стійких органічних забруднювачів.
|
41
|
Особливості органічних сполук (порівняно з
неорганічними). Елементи-органогени
|
|||||||||
42
|
Вуглеводні
Метан як
представник насичених вуглеводнів. Гомологія. Гомологи метану (перші десять),
їхні молекулярні і структурні формули та назви.
|
Демонстрації
Моделі молекул вуглеводнів (у тому числі 3D-проектування).
|
|||||||||
43
|
Фізичні властивості. Реакція заміщення для метану.
|
||||||||||
44
|
Етен (етилен) і етин (ацетилен) як представники
ненасичених вуглеводнів.
|
||||||||||
45
|
Молекулярні і
структурні формули. Фізичні властивості. Реакція приєднання для етену й етину
(галогенування, гідрування).
|
||||||||||
46
|
Горіння
вуглеводнів
|
Демонстрації
Горіння парафіну, визначення його якісного складу за продуктами згоряння.
|
|||||||||
47
|
Розрахункові
задачі
2. Обчислення об'ємних відношень газів за хімічними рівняннями.
|
||||||||||
48
|
Поняття про полімери на прикладі поліетилену.
Застосування поліетилену
|
Навчальні
проекти
11. Використання полімерів: еколого-економічний аспект.
Демонстрації
8, Ознайомлення зі зразками виробів із поліетилену Виявлення властивостей
поліетилену: відношення до нагрівання, розчинів кислот, лугів.
|
|||||||||
49
|
. Поширення вуглеводнів
у природі. Природний газ, нафта, кам’яне вугілля – природні джерела
вуглеводнів. Перегонка нафти. Вуглеводнева сировина й охорона довкілля.
Застосування вуглеводнів.
|
Навчальні
проекти
12. Альтернативні джерела енергії.
|
|||||||||
50
|
Контрольна
робота №4 Тематична
|
||||||||||
51
|
Оксигеновмісні
органічні речовини.
Поняття про спирти, карбонові кислоти, жири, вуглеводи.
|
||||||||||
52
|
Метанол,
етанол, гліцерол: молекулярні і структурні формули, фізичні властивості.
Горіння етанолу. Якісна реакція на гліцерол.
Отруйність метанолу й етанолу. Згубна дія алкоголю на
організм людини.
|
Лабораторні досліди
11. Взаємодія гліцеролу з купрум(ІІ) гідроксидом.
|
|||||||||
53
|
Етанова (оцтова) кислота, її молекулярна і структурна
формули, фізичні властивості. Хімічні властивості етанової кислоти:
електролітична дисоціація, дія на індикатори, взаємодія з металами, лугами,
солями. Застосування етанової кислоти. Вищі карбонові кислоти: стеаринова,
пальмітинова, олеїнова.
|
Демонстрації
9,Дія
етанової кислоти на індикатори.
10. Взаємодія етанової кислоти з металами, лугами.
|
|||||||||
54
|
Практичні роботи
4,Властивості етанової кислоти.
|
||||||||||
55
|
Мило, його склад, мийна дія.
|
Навчальні проекти 14.
Виготовлення мила з мильної основи.
Домашній експеримент 2. Порівняння мийної дії мила та прального порошку
вітчизняного виробника.
|
|||||||||
56
|
Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й
гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів.
|
||||||||||
57
|
Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль, целюлоза.
Молекулярні формули, фізичні властивості, поширення і утворення в природі.
|
Навчальні проекти
13. Екотрофологія –
наука про екологічно безпечне харчування.
15. Дослідження
хімічного складу їжі.
16. Хімічний склад
жувальних гумок.
17. Хімічний склад
засобів догляду за ротовою порожниною..
Лабораторні досліди
12. Взаємодія глюкози з купрум(ІІ) гідроксидом.
|
|||||||||
58
|
Крохмаль і целюлоза – природні полімери. Якісні реакції
на глюкозу і крохмаль. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.
|
Навчальні
проекти
18. Друге життя паперу.
Практичні роботи
5,Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.
Лабораторні досліди
13. Відношення крохмалю до води (розчинність, утворення клейстеру).
14. Взаємодія крохмалю з йодом.
|
|||||||||
59
|
Контрольна
робота №5 Тематична
|
||||||||||
60
|
Нітрогеновмісні
органічні речовини.
Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери.
Денатурація білків. Біологічна роль
амінокислот і білків.
|
||||||||||
61
|
Значення природних і синтетичних органічних сполук
|
Домашній
експеримент
3. Виявлення крохмалю в
харчових продуктах.
|
|||||||||
62
|
Захист
довкілля від стійких органічних забруднювачів
|
||||||||||
63
|
Контрольна
робота №6 Тематична
|
||||||||||
Наскрізні
змістові лінії
Громадянська
відповідальність Застосування органічних речовин. Отруйність метанолу й
етанолу. Захист довкілля від стійких органічних забруднювачів.
Здоров’я
і безпека Безпечне поводження з речовинами. Згубна дія алкоголю на організм
людини. Природні й гідрогенізовані
жири. Мило, його мийна дія. Біологічна роль жирів, вуглеводів, амінокислот і
білків.
Екологічна
безпека і сталий розвиток Природні й синтетичні органічні речовини. Вуглеводнева
сировина й охорона довкілля. Захист довкілля від стійких органічних
забруднювачів.
Підприємливість
і фінансова грамотність Поняття
про полімери. Переробка нафти. Мило, його склад. Застосування
органічних речовин.
|
|||||||||||
Тема 4. Роль хімії в житті суспільства (5
|
|||||||||||
Учень/учениця
Знаннєвий компонент
називає: імена
видатних вітчизняних учених-хіміків; найважливіші хімічні виробництва в
Україні;
наводить приклади:
взаємозв’язків між речовинами; застосування хімічних сполук у різних галузях
та у повсякденному житті.
Діяльнісний компонент
характеризує: значення
хімії у житті суспільства, збереженні довкілля, для здоров’я людей.
Ціннісний компонент
усвідомлює значення громадянської
позиції вченого, причинно-наслідкові зв’язки у природі і її цілісність;
поважає авторське право;
обґрунтовує: роль хімії у
пізнанні хімічних процесів;
критично ставиться: до хімічної
інформації з різних джерел;
оцінює: внесок хімічної науки
в розвиток вітчизняного виробництва; значення
хімічних знань як складника загальної культури людини.
|
64
|
Багатоманітність
речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні
взаємоперетворення.
|
|||||||||
65
|
Місце хімії
серед наук про природу, її значення для розуміння наукової картини світу.
|
||||||||||
66
|
Роль хімічної
науки для забезпечення сталого розвитку людства.
|
||||||||||
67
|
Хімічна
наука і виробництво в Україні. Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної
науки.
|
||||||||||
68
|
Орієнтовні об’єкти екскурсій. Водоочисна станція. Підприємства з виробництва пластмас, цукровий
завод, кондитерська, хлібопекарня
Тематична
|
Навчальні проекти
20. Видатні вітчизняні
хіміки як учені й особистості.
21. Екологічна ситуація в моїй місцевості: відчуваю,
думаю, дію.
22. Анкетування учнів
навчального закладу щодо їхньої участі у розв’язуванні екологічних проблем
місцевості.
23. Дослідження достовірності реклами з погляду хімії.
|
|||||||||
Наскрізні
змістові лінії
Громадянська
відповідальність Видатні вітчизняні вчені – творці хімічної
науки. Значення хімії для розуміння наукової картини світу.
Здоров’я
і безпека Багатоманітність
речовин та хімічних реакцій. Взаємозв’язки між речовинами та їхні
взаємоперетворення.
Екологічна
безпека і сталий розвиток Хімія та екологія.
Підприємливість
і фінансова грамотність Хімічна
наука і виробництво в Україні.
|
|||||||||||
Повторення вивченних тем: Тема Поняття про спирти. Метанол, етанол, гліцерол. Відеоуроки: |
https://www.youtube.com/watch?v=NCS-1JRtXsU
https://www.youtube.com/watch?v=sHroJ0E8fPM
https://www.youtube.com/watch?v=WGPU_1QMX-8
Тема Хімічні властивості спиртів
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=cet4CdCpukY
https://www.youtube.com/watch?v=wBamvvwp-ss
https://www.youtube.com/watch?v=ydocomBmOfc
Тема Етанова (оцтова кислота), хімічні властивості, застосування.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=4CY6bmXMGUc
https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o
https://www.youtube.com/watch?v=pN7uenB3Bm0
Вивчення нового матеріалу:
Урок 16.03.2020р. Тема Вищі карбонові кислоти. Жири. Біологічна роль жирів.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/visi-karbonovi-kisloti-stearinova-palmitinova-oleinova-milo-jogo-sklad-mijna-dia-14737.htm
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=ruVxk_yf4gM&t=33s
https://www.youtube.com/watch?v=kl55BN9y
https://www.youtube.com/watch?v=3N3Z7jG2nnE
https://www.youtube.com/watch?v=3psgmu-ocyE&t=5s
Онлайн тест- контроль:
https://naurok.com.ua/test/vischi-karbonovi-kisloti-milo-2413.html
https://onlinetestpad.com/ua/testview/99638-karbonov%D1%96-kisloti
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 30.03.2020 Тема Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль і целюлоза - природні полімери. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-himi-v-9-klasi-na-temu-vuglevodi-glyukoza-saharoza-krohmal-celyuloza-15847.html
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=gOrkY9cl0us
https://www.youtube.com/watch?v=yLylgwb6iI8
https://www.youtube.com/watch?v=gOrkY9cl0us&t=144s
https://www.youtube.com/watch?v=pWEBdSijIWw
https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho
https://www.youtube.com/watch?v=lbTe3rdtV60&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=u4eBK-FwG50&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=iP3xF5eBjcw&t=25s
https://www.youtube.com/watch?v=91bh-sgtGww
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/vuglevodi-2820.html
https://onlinetestpad.com/ua/test/103929-zagalna-kharakteristika-vuglevod%D1%96v
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 06.04.2020 Тема Узагальнюючий урок з теми Оксигеновмісні органічні сполуки.
Тематичний контроль знань учнів:
Онлайн тест- контроль:
https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-ta-sistematizaciya-znan-z-temi-oksigenovmisni-organichni-spoluki-51259.html
Самостійна письмова робота :
https://vseosvita.ua/library/uzagalnenna-znan-z-temi-oksigenovmisni-organicni-spoluki-1-189655.html
Повторити вивчен. матер.
Урок 13.04.2020 Тема Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-aminokisloti-9-klas-30967.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-temi-aminokisloti-bilki-32478.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=NJqTL82yQ6g
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/ponyattya-aminokisloti-9a-129573.html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 20.04.2020 Тема Значення природних і синтетичних органічних сполук.
Практична робота № 5 Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/znacenna-prirodnih-i-sinteticnih-spoluk-zahist-dovkilla-vid-stijkih-organicnih-zabrudnikiv-83215.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=3RRdGrnnwCc
Практичну роботу виконати письмово в зошиті за посиланням:
https://naurok.com.ua/blank-do-praktichno-roboti-z-himi-9-klas-viyavlennya-organichnih-spoluk-u-harchovih-produktah-30252.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/prirodni-y-sintetichni-organichni-spoluki-4422.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово.
Урок 27. 04. 2020 Тема Контрольна робота №2
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-himi-za-ii-semestr-dlya-uchniv-9-klasu-85629.html
Виконати на подвійному листі , фото надіслати 27.04.2020р.
Урок 04.05.2020 Тема Практична робота №5 " Виявлення органічних сполук у харчових продуктах"
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=DChujscyEWY
Опрацювати параграф, оформити письмовий звіт в робочому зошиті.
Урок 18.05.2020 Тема Роль хімії в житті суспільства
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-znacenna-himii-v-zitti-suspilstva-74102.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=lLwb5X5yl8A
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/rol-himi-v-zhitti-suspilstva-7244.html
https://naurok.com.ua/test/rol-himi-v-zhitti-suspilstva-366492.html
Урок 25.05.2020 Тема Повторення основних питань з курсу хімії 9 класу.
https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-i-sistematizaciya-znan-z-organichno-himi-9-klas-474002.html
Повторити вивч. матеріал.
https://www.youtube.com/watch?v=sHroJ0E8fPM
https://www.youtube.com/watch?v=WGPU_1QMX-8
Тема Хімічні властивості спиртів
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=cet4CdCpukY
https://www.youtube.com/watch?v=wBamvvwp-ss
https://www.youtube.com/watch?v=ydocomBmOfc
Тема Етанова (оцтова кислота), хімічні властивості, застосування.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=4CY6bmXMGUc
https://www.youtube.com/watch?v=gG_vcBL9n9o
https://www.youtube.com/watch?v=pN7uenB3Bm0
Вивчення нового матеріалу:
Урок 16.03.2020р. Тема Вищі карбонові кислоти. Жири. Біологічна роль жирів.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/visi-karbonovi-kisloti-stearinova-palmitinova-oleinova-milo-jogo-sklad-mijna-dia-14737.htm
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=ruVxk_yf4gM&t=33s
https://www.youtube.com/watch?v=kl55BN9y
https://www.youtube.com/watch?v=3N3Z7jG2nnE
https://www.youtube.com/watch?v=3psgmu-ocyE&t=5s
Онлайн тест- контроль:
https://naurok.com.ua/test/vischi-karbonovi-kisloti-milo-2413.html
https://onlinetestpad.com/ua/testview/99638-karbonov%D1%96-kisloti
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 30.03.2020 Тема Вуглеводи: глюкоза, сахароза, крохмаль і целюлоза - природні полімери. Застосування вуглеводів, їхня біологічна роль.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-himi-v-9-klasi-na-temu-vuglevodi-glyukoza-saharoza-krohmal-celyuloza-15847.html
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=gOrkY9cl0us
https://www.youtube.com/watch?v=yLylgwb6iI8
https://www.youtube.com/watch?v=gOrkY9cl0us&t=144s
https://www.youtube.com/watch?v=pWEBdSijIWw
https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho
https://www.youtube.com/watch?v=lbTe3rdtV60&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=u4eBK-FwG50&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=iP3xF5eBjcw&t=25s
https://www.youtube.com/watch?v=91bh-sgtGww
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/vuglevodi-2820.html
https://onlinetestpad.com/ua/test/103929-zagalna-kharakteristika-vuglevod%D1%96v
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 06.04.2020 Тема Узагальнюючий урок з теми Оксигеновмісні органічні сполуки.
Тематичний контроль знань учнів:
Онлайн тест- контроль:
https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-ta-sistematizaciya-znan-z-temi-oksigenovmisni-organichni-spoluki-51259.html
Самостійна письмова робота :
https://vseosvita.ua/library/uzagalnenna-znan-z-temi-oksigenovmisni-organicni-spoluki-1-189655.html
Повторити вивчен. матер.
Урок 13.04.2020 Тема Поняття про амінокислоти. Білки як біологічні полімери.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-aminokisloti-9-klas-30967.html
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-temi-aminokisloti-bilki-32478.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=NJqTL82yQ6g
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/ponyattya-aminokisloti-9a-129573.html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 20.04.2020 Тема Значення природних і синтетичних органічних сполук.
Практична робота № 5 Виявлення органічних сполук у харчових продуктах.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/znacenna-prirodnih-i-sinteticnih-spoluk-zahist-dovkilla-vid-stijkih-organicnih-zabrudnikiv-83215.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=3RRdGrnnwCc
Практичну роботу виконати письмово в зошиті за посиланням:
https://naurok.com.ua/blank-do-praktichno-roboti-z-himi-9-klas-viyavlennya-organichnih-spoluk-u-harchovih-produktah-30252.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/prirodni-y-sintetichni-organichni-spoluki-4422.html
Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово.
Урок 27. 04. 2020 Тема Контрольна робота №2
https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-z-himi-za-ii-semestr-dlya-uchniv-9-klasu-85629.html
Виконати на подвійному листі , фото надіслати 27.04.2020р.
Урок 04.05.2020 Тема Практична робота №5 " Виявлення органічних сполук у харчових продуктах"
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=DChujscyEWY
Опрацювати параграф, оформити письмовий звіт в робочому зошиті.
Урок 18.05.2020 Тема Роль хімії в житті суспільства
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-znacenna-himii-v-zitti-suspilstva-74102.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=lLwb5X5yl8A
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/rol-himi-v-zhitti-suspilstva-7244.html
https://naurok.com.ua/test/rol-himi-v-zhitti-suspilstva-366492.html
Урок 25.05.2020 Тема Повторення основних питань з курсу хімії 9 класу.
https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-i-sistematizaciya-znan-z-organichno-himi-9-klas-474002.html
Повторити вивч. матеріал.
Урок 15.10.2020. Тема Реакції обміну між розчинами електролітів, умови їх перебігу.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-reakcii-jonnogo-obminu-203519.html
Опрацювати відповідний параграф, запитання усно, завдання письмово.
Урок 15.10.2020 Представлення навчальних проектів:
"Дослідження рН грунтів своєї місцевості."
" Дослідження рН середовища мінеральних вод України"
" Дослідження впливу кислотності й лужності грунтів на розвиток рослин."
Немає коментарів:
Дописати коментар