КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ НА 2019/2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Навчальна програма для закладів загальної середньої освіти.
ХІМІЯ. Рівень стандарту.
10-й клас
(1,5 год на тиждень, разом 52 год)
№ п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Примітки
|
1.
|
Первинний інструктаж з БЖД під
час занять з хімії. Інструкція з БЖД*
№1. ПОВТОРЕННЯ ПОЧАТКОВИХ ПОНЯТЬ
ПРО ОРГАНІЧНІ РЕЧОВИНИ (2 ГОД.). Склад, властивості, застосування окремих
представників вуглеводнів (метан, етан, етен, етин).
|
||
2.
|
Склад, властивості, застосування окремих представників оксигеновмісних
(метанол, етанол, гліцерол, етанова кислота) і нітрогеновмісних (аміноетанова
кислота) органічних речовин.
|
||
3.
|
ТЕМА 1. ТЕОРІЯ БУДОВИ
ОРГАНІЧНИХ СПОЛУК (5 ГОД.). Теорія будови органічних сполук. Залежність
властивостей речовин від складу і хімічної будови молекул. Демонстрації:
1. Моделі молекул органічних сполук (у тому числі 3D-проектування). Інструкція з БЖД №1, 3, 6.
|
||
4.
|
Поняття про явище ізомерії
та ізомери. Демонстрації: 2. Моделі молекул ізомерів
(у тому числі 3D-проектування).
Навчальні
проекти:
1. Ізомери у природі.
2. Історія створення та розвитку теорії будови
органічних сполук.
3. 3D-моделі молекул органічних сполук.
Інструкція
з БЖД №1, 3, 6.
|
||
5.
|
Ковалентні карбон-карбонові зв’язки у молекулах органічних сполук:
простий, подвійний, потрійний.
|
||
6.
|
Виведення молекулярної формули речовини за масовими частками елементів. Розрахункові
задачі: 1. Виведення молекулярної формули речовини за масовими
частками елементів.
|
||
7.
|
Класифікація органічних сполук. Тематичне
оцінювання й коригування знань учнів.
|
||
8.
|
ТЕМА 2. ВУГЛЕВОДНІ (13 ГОД.). Класифікація
вуглеводнів.
Алкани. Загальна формула алканів, структурна ізомерія, систематична
номенклатура. Методи одержання алканів, етену, етину, бензену. Застосування
вуглеводнів.
|
||
9.
|
Хімічні властивості алканів. Методи одержання алканів, етену, етину,
бензену. Демонстрації: 3. Відношення насичених вуглеводнів до лугів,
кислот. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 8, 10.
|
||
10.
|
Алкени. Загальна та молекулярні формули алкенів, структурна ізомерія, систематична
номенклатура.
|
||
11.
|
Хімічні властивості етену. Методи одержання етену.
|
||
12.
|
Алкіни. Загальна та молекулярні формули алкінів, структурна ізомерія,
систематична номенклатура.
|
||
13.
|
Хімічні властивості етину. Методи одержання етину. Тематичне
оцінювання й коригування знань учнів.
|
||
14.
|
Арени. Бензен: молекулярна
і структурна формули, фізичні властивості.
|
||
15.
|
Хімічні властивості бензену. Методи одержання бензену.
|
||
16.
|
Виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою
гомологічного ряду та густиною або відносною густиною. Розрахункові задачі: 2.
Виведення молекулярної формули речовини за загальною формулою гомологічного
ряду та густиною або відносною густиною.
|
||
17.
|
Виведення молекулярної
формули речовини за масою, об’ємом або кількістю речовини реагентів або
продуктів реакції. Розрахункові задачі: 3.
Виведення молекулярної формули речовини за масою, об’ємом або кількістю
речовини реагентів або продуктів реакції.
|
||
18.
|
Застосування вуглеводнів.
Навчальні
проекти:
4. Октанове число та якість бензину.
5.
Цетанове число дизельного палива.
6. Ароматичні сполуки навколо нас.
7. Смог як хімічне явище.
8. Коксування вугілля: продукти та їх
використання.
9. Біогаз.
10. Вплив на довкілля вуглеводнів та їхніх
похідних.
Інструкція
з БЖД №1, 3, 6, 10.
|
||
19.
|
Взаємозв’язки між гомологічними рядами вуглеводнів. Виконання
тренувальних вправ та розв’язання розрахункових задач.
|
||
20.
|
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №1. Тематичне
оцінювання й коригування знань учнів з теми «Вуглеводні».
|
||
21.
|
ТЕМА 3. ОКСИГЕНОВМІСНІ
ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ (18 ГОД.). Спирти. Поняття про характеристичну (функціональну)
групу. Гідроксильна характеристична (функціональна) група. Насичені
одноатомні спирти: загальна та структурні формули, ізомерія (пропанолів і
бутанолів), систематична номенклатура. Водневий зв’язок, його вплив на
фізичні властивості спиртів.
|
||
22.
|
Хімічні
властивості насичених одноатомних спиртів. Одержання етанолу. Демонстрації: 4.
Окиснення етанолу до етаналю. Інструкція з БЖД №1, 3,
6, 9, 10.
|
||
23.
|
Поняття про
багатоатомні спирти на прикладі гліцеролу, його хімічні властивості.
|
||
24.
|
Фенол:
склад і будова молекули, фізичні та хімічні властивості.
|
||
25.
|
Обчислення за хімічними рівняннями кількості речовини, маси або об’єму за
кількістю речовини, масою або об’ємом реагенту, що містить певну частку
домішок. Розрахункові задачі: 4. Обчислення за хімічними рівняннями
кількості речовини, маси або об’єму за кількістю речовини, масою або об’ємом
реагенту, що містить певну частку домішок.
|
||
26.
|
Альдегіди. Склад, будова молекул альдегідів. Альдегідна характеристична (функціональна)
група. Загальна та структурні формули, систематична номенклатура і фізичні
властивості альдегідів.
|
||
27.
|
Хімічні властивості етаналю, його одержання. Демонстрації: 5.
Окиснення метаналю (етаналю) амоніачним розчином арґентум(І) оксиду
(віртуально). 6. Окиснення метаналю
(етаналю) свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом (віртуально). Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 8-10.
|
||
28.
|
Карбонові кислоти, їх поширення в природі та класифікація. Карбоксильна
характеристична (функціональна) група. Склад, будова молекул насичених
одноосновних карбонових кислот, їхня загальна та структурні формули,
ізомерія, систематична номенклатура і фізичні властивості.
|
||
29.
|
Хімічні властивості насичених одноосновних карбонових кислот. Реакція
естерифікації. Одержання етанової кислоти. Лабораторні досліди: 1.
Виявлення органічних кислот у харчових продуктах. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 8-10. Тематичне оцінювання й коригування
знань учнів.
|
||
30.
|
Естери, загальна та структурні формули, систематична номенклатура,
фізичні властивості. Гідроліз естерів. Демонстрації: 7. Ознайомлення зі
зразками естерів. Інструкція з БЖД №1,
3, 6, 9, 10.
|
||
31.
|
Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні
властивості. Демонстрації: 8. Відношення жирів до води та органічних
розчинників. 9. Доведення ненасиченого характеру рідких жирів (віртуально). Інструкція з БЖД №1, 3, 6.
|
||
32.
|
Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі.
|
||
33.
|
Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості
глюкози. Способи одержання глюкози. Демонстрації: 10. Окиснення
глюкози амоніачним розчином арґентум(І) оксиду (за відсутності реагентів –
віртуально). Лабораторні досліди: 2.
Окиснення глюкози свіжоодержаним купрум(ІІ) гідроксидом. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 8-10.
|
||
34.
|
Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз. Способи
одержання сахарози, крохмалю і
целюлози.
|
||
35.
|
Практична робота 1. Розв’язування
експериментальних задач. Інструкція з
БЖД №1, 3, 6, 8-10.
|
||
36.
|
Генетичні зв’язки між оксигеновмісними органічними сполуками. Виконання тренувальних вправ та розв’язання
розрахункових задач.
|
||
37.
|
Значення та застосування
оксигеновмісних органічних речовин і їхній вплив на довкілля. Захист
навчальних проектів.
Навчальні
проекти:
11. Екологічна безпечність застосування і
одержання фенолу.
12. Виявлення фенолу в екстракті зеленого чаю
або гуаші.
13. Вуглеводи у харчових продуктах: виявлення і
біологічне значення.
14. Âèðîáíèöòâî öóêðó. (*такий запис у оригінальній
ПРОГРАМІ МОН УКРАЇНИ).
15. Натуральні волокна рослинного походження:
їхні властивості, дія на організм людини, застосування.
16. Штучні волокна: їхнє застосування у побуті
та промисловості.
17. Етери та естери в косметиці.
18. Біодизельне пальне.
Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 10.
|
||
38.
|
КОНТРОЛЬНА РОБОТА №2. Тематичне
оцінювання й коригування знань учнів з теми «Оксигеновмісні органічні
сполуки».
|
||
39.
|
ТЕМА 4.
НІТРОГЕНОВМІСНІ ОРГАНІЧНІ СПОЛУКИ (5 ГОД.). Насичені аміни:
склад і будова молекули, назва найпростішої за складом сполуки. Будова
аміногрупи. Аміни як органічні основи.
Хімічні властивості метан аміну.
|
||
40.
|
Ароматичні аміни: склад і будова молекули, назва найпростішої за складом
сполуки. Хімічні властивості аніліну. Одержання аніліну. Демонстрації: 11.
Взаємодія аніліну з хлоридною кислотою (віртуально). 12. Взаємодія аніліну з
бромною водою (віртуально). Інструкція
з БЖД №1, 3, 6.
|
||
41.
|
Амінокислоти: склад і будова молекул, загальні і структурні формули,
характеристичні (функціональні) групи, систематична номенклатура. Пептидна група.
|
||
42.
|
Хімічні властивості аміноетанової кислоти. Пептиди.
|
||
43.
|
Білки як високомолекулярні сполуки. Хімічні властивості білків (без
запису рівнянь реакцій). Лабораторні досліди: 3. Біуретова
реакція. 4. Ксантопротеїнова реакція.
Навчальні
проекти:
19. Натуральні волокна тваринного походження:
їхні властивості, дія на організм людини, застосування.
20. Анілін – основа для виробництва барвників.
21. Синтез білків.
22. Збалансоване харчування – запорука здорового
життя.
23. Виведення плям органічного походження.
Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 8-10.
Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.
|
||
44.
|
ТЕМА 5. СИНТЕТИЧНІ
ВИСОКОМОЛЕКУЛЯРНІ РЕЧОВИНИ І ПОЛІМЕРНІ МАТЕРІАЛИ НА ЇХ ОСНОВІ (5 ГОД.). Синтетичні
високомолекулярні речовини. Полімери. Реакції полімеризації і
поліконденсації. Пластмаси. Демонстрації: 13. Зразки пластмас,
каучуків, гуми, синтетичних волокон. Інструкція
з БЖД №1, 3, 6, 10.
|
||
45.
|
Найпоширеніші полімери та сфери їхнього використання. Вплив полімерних
матеріалів на здоров’я людини і довкілля. Проблеми утилізації полімерів і
пластмас в контексті сталого розвитку суспільства. Демонстрації: 13.
Зразки пластмас, каучуків, гуми, синтетичних волокон. Інструкція з БЖД №1, 3, 6, 10.
|
||
46.
|
Захист навчальних проектів.
Навчальні
проекти:
25. Рециклінг як єдиний цивілізований спосіб
утилізації твердих побутових відходів.
26. Переробка побутових відходів в Україні та
розвинених країнах світу.
27. Перспективи одержання і застосування
полімерів із
наперед заданими властивостями.
28. Дослідження маркування виробів із полімерних
матеріалів і пластмас.
29. Виготовлення виробів із пластикових пляшок.
Інструкція
з БЖД №1, 3, 6, 10.
|
||
47.
|
Каучуки, гума. Демонстрації: 13. Зразки пластмас,
каучуків, гуми, синтетичних волокон. Інструкція
з БЖД №1, 3, 6, 10.
|
||
48.
|
Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.
Навчальні
проекти:
24. Синтетичні волокна: їх значення,
застосування у побуті та промисловості.
Інструкція
з БЖД №1, 3, 6, 10. Тематичне оцінювання й коригування знань учнів.
|
||
49.
|
ТЕМА 6.
БАГАТОМАНІТНІСТЬ ТА ЗВ’ЯЗКИ МІЖ КЛАСАМИ ОРГАНІЧНИХ РЕЧОВИН (4 ГОД.). Зв’язки
між класами органічних речовин.
|
||
50.
|
Загальні поняття про біологічно активні речовини
(вітаміни, ферменти).
Навчальні проекти:
31. Доцільність та шкідливість
біологічно активних добавок.
Інструкція
з БЖД №1, 3, 6, 10.
|
||
51.
|
Роль органічної хімії у розв’язуванні сировинної,
енергетичної проблем.
Навчальні проекти:
30. Найважливіші хімічні виробництва
органічної хімії в Україні.
Інструкція
з БЖД №1, 3, 6, 10.
|
||
52.
|
Роль органічної хімії у розв’язуванні продовольчої проблеми, створенні
нових матеріалів. Тематичне оцінювання
й коригування знань учнів.
|
*Примітка:
інструкції з техніки безпеки згідно нумерації у паспорті кабінету хімії
ПЕРЕЛІК
ОБОВ’ЯЗКОВИХ ІНСТРУКЦІЙ З ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА ЇХ ЄДИНА НУМЕРАЦІЯ:
Інструкції з охорони праці (БЖД):
- під час проведення
навчальних занять у кабінеті хімії № 1
- правила електробезпеки в
кабінеті хімії
№ 2
- з пожежної безпеки
№ 3
- надання першої медичної
допомоги при ураженні електричним струмом № 4
- надання першої медичної
допомоги потерпілим у кабінеті хімії № 5
- під час проведення лабораторних
робіт у кабінеті хімії № 6
- під час роботи з
металічним натрієм
№ 7
- під час роботи з кислотами
і лугами № 8
- при роботі з органічними
розчинниками
№ 9
- при роботі з скляним
посудом та виробами із скла
№ 10
- правила збереження
хімічних реактивів
№ 11
- при користуванні витяжною
шафою
№ 12
- дії на випадок виявлення
ртуті у приміщенні.
№ 13
Календарне планування розроблено за програмою:
Навчальна програма для закладів загальної
середньої освіти. ХІМІЯ. 10-11 класи. Рівень стандарту. Затверджено
Міністерством освіти і науки України (наказ № 1407 від 23.10.2017 р.). Укладачі: Дубовик О.А. (голова робочої
групи), Бобкова О.С., Вороненко Т.І., Глазунов М.М., Іваха Т.С., Рогожнікова
О.В.
Повторення вивченного матеріалу:
Тема Естери, загальна та структурні формули, фізичні властивості. гідроліз естерів.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=q-Yb6mTl7sY
https://www.youtube.com/watch?v=J3ueiRBUKWA
Тема Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні властивості.
Відеоуроки:
http://www.ivanzosh.cv.ua/index.php/administratyvna/metodychna/214-dystantsiine-khimiya
https://www.youtube.com/watch?v=sLHd9znDv8I
https://www.youtube.com/watch?v=2xLEzPt3nDU
Тема Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=yLylgwb6iI8
https://www.youtube.com/watch?v=gOrkY9cl0us&t=144s
Тема Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=pWEBdSijIWw
https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho
Тема Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=lbTe3rdtV60&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=u4eBK-FwG50&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=iP3xF5eBjcw&t=25s
https://www.youtube.com/watch?v=91bh-sgtGww
https://www.youtube.com/watch?v=yWi7h3MVxj4
https://naurok.com.ua/prezentaciya-oksigenovmisni-ta-nitrogenovmisni-organichni-spoluki-2-chastina-58656.html
Вивчення нового матеріалу:
Урок 13.03.2020р. Аміни насичені й ароматичні, властивості, одержання.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=GM0O0rXCk3w
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-himi-10-klas-nitrogenovmisni-spoluki-107468.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/variant-2-amini-anilin-3121.html
https://naurok.com.ua/test/testova-robota-anilin-amini-3111.html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 20.03.2020р. Тема Амінокислоти: склад, будова. властивості.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-urokiv-himi-10-klas-na-temu-aminokisloti-ta-bilki-108244.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/aminokisloti-bilki-7570.html
https://naurok.com.ua/test/amini-aminokisloti-bilki-4499.html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 03.04.2020р. Тема Хімічні властивості аміноетанової ( амінооцетової ) кислоти. Пептиди.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=kCS7MdIPNe8
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-aminokisloti-9-klas-30967.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/aminokisloti-55132.html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 10.04.2020р. Тема Білки як високомолекулярні сполуки.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=g4fzkfFTHNI
https://www.youtube.com/watch?v=yi0lmVnWsMk
https://www.youtube.com/watch?v=Vgo6r2fzokg
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-bilki-sklad-struktura-vlastivosti-23144.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/bilki-5320.html
https://naurok.com.ua/test/test-bilki-156374.html
Опрацювати параграф, питання усно, завдання письмово, підготувати навчальний проект.
Урок 17.04.2020р. Тема Захист навчальних проектів:
" Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування", " Синтез білків", " Збалансоване харчування - запорука здорового життя",
" Виведення плям органічного походження ".
Урок 24.04.2020 Тема Полімери, пластмаси, каучуки , гума
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-sintetichni-visokomolekulyarni-rechovini-polimeri-plastmasi-kauchuki-i-guma-129290.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/polimeri-plastmasi-kauchuki-guma-342932.html
Опрацювати параграф, запитання усно, підготувати навч. проект.
Урок 08.05.2020 Тема Вплив полімерних матеріалів на здоров"я людини і довкілля.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-vpliv-plastiku-na-zivi-organizmi-13103.html
Опрацювати параграф, запитання усно, підготуватися до контр. роботи.
Урок 15.05.2020 Тема Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/tema-stucni-i-sinteticni-volokna-108263.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-kaucuk-guma-sinteticni-volokna-127025.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/shtuchni-i-sintetichni-volokna-56229.html
Опрацювати параграф, запитання усно, підготуватися до контр. роботи.
Урок 22.05.2020 Тема Контрольна робота № 2 за ІІ семестр.
https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-himii-10-klas-130950.html
Виконати на подвійному листі , фото надіслати 22.05.2020р.
Урок 29.05.2020 Тема Узагальнення з тем: Нітрогеновмісні органічні сполуки. Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі. Багатоманітність та зв"язки між класами органічних речовин.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-povtorenna-pocatkovih-ponat-pro-organicni-recovini-
99746.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=q9_nhr5IakM
https://www.youtube.com/watch?v=0051hF8mVpY
Тематичний контроль знань:
https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-2-semestr-10-klas-471296.html
Повторити вивч. матеріал.
Повторення вивченного матеріалу:
Тема Естери, загальна та структурні формули, фізичні властивості. гідроліз естерів.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=q-Yb6mTl7sY
https://www.youtube.com/watch?v=J3ueiRBUKWA
Тема Жири як представники естерів. Класифікація жирів, їхні хімічні властивості.
Відеоуроки:
http://www.ivanzosh.cv.ua/index.php/administratyvna/metodychna/214-dystantsiine-khimiya
https://www.youtube.com/watch?v=sLHd9znDv8I
https://www.youtube.com/watch?v=2xLEzPt3nDU
Тема Вуглеводи. Класифікація вуглеводів, їх утворення й поширення у природі.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=yLylgwb6iI8
https://www.youtube.com/watch?v=gOrkY9cl0us&t=144s
Тема Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=pWEBdSijIWw
https://www.youtube.com/watch?v=w-Axu0Cfeho
Тема Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз.
Відеоуроки:
https://www.youtube.com/watch?v=lbTe3rdtV60&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=u4eBK-FwG50&t=7s
https://www.youtube.com/watch?v=iP3xF5eBjcw&t=25s
https://www.youtube.com/watch?v=91bh-sgtGww
https://www.youtube.com/watch?v=yWi7h3MVxj4
https://naurok.com.ua/prezentaciya-oksigenovmisni-ta-nitrogenovmisni-organichni-spoluki-2-chastina-58656.html
Вивчення нового матеріалу:
Урок 13.03.2020р. Аміни насичені й ароматичні, властивості, одержання.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=GM0O0rXCk3w
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-himi-10-klas-nitrogenovmisni-spoluki-107468.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/variant-2-amini-anilin-3121.html
https://naurok.com.ua/test/testova-robota-anilin-amini-3111.html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 20.03.2020р. Тема Амінокислоти: склад, будова. властивості.
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-urokiv-himi-10-klas-na-temu-aminokisloti-ta-bilki-108244.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/aminokisloti-bilki-7570.html
https://naurok.com.ua/test/amini-aminokisloti-bilki-4499.html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 03.04.2020р. Тема Хімічні властивості аміноетанової ( амінооцетової ) кислоти. Пептиди.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=kCS7MdIPNe8
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-aminokisloti-9-klas-30967.html
Онлайн тест-контроль:
https://naurok.com.ua/test/aminokisloti-55132.html
Опрацювати параграф, скласти опорний конспект.
Урок 10.04.2020р. Тема Білки як високомолекулярні сполуки.
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=g4fzkfFTHNI
https://www.youtube.com/watch?v=yi0lmVnWsMk
https://www.youtube.com/watch?v=Vgo6r2fzokg
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-bilki-sklad-struktura-vlastivosti-23144.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/bilki-5320.html
https://naurok.com.ua/test/test-bilki-156374.html
Опрацювати параграф, питання усно, завдання письмово, підготувати навчальний проект.
Урок 17.04.2020р. Тема Захист навчальних проектів:
" Натуральні волокна тваринного походження: їхні властивості, дія на організм людини, застосування", " Синтез білків", " Збалансоване харчування - запорука здорового життя",
" Виведення плям органічного походження ".
Урок 24.04.2020 Тема Полімери, пластмаси, каучуки , гума
Презентація уроку:
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-sintetichni-visokomolekulyarni-rechovini-polimeri-plastmasi-kauchuki-i-guma-129290.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/polimeri-plastmasi-kauchuki-guma-342932.html
Опрацювати параграф, запитання усно, підготувати навч. проект.
Урок 08.05.2020 Тема Вплив полімерних матеріалів на здоров"я людини і довкілля.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-vpliv-plastiku-na-zivi-organizmi-13103.html
Опрацювати параграф, запитання усно, підготуватися до контр. роботи.
Урок 15.05.2020 Тема Синтетичні волокна: фізичні властивості і застосування.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/tema-stucni-i-sinteticni-volokna-108263.html
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-kaucuk-guma-sinteticni-volokna-127025.html
Онлайн тест - контроль:
https://naurok.com.ua/test/shtuchni-i-sintetichni-volokna-56229.html
Опрацювати параграф, запитання усно, підготуватися до контр. роботи.
Урок 22.05.2020 Тема Контрольна робота № 2 за ІІ семестр.
https://vseosvita.ua/library/kontrolna-robota-z-himii-10-klas-130950.html
Виконати на подвійному листі , фото надіслати 22.05.2020р.
Урок 29.05.2020 Тема Узагальнення з тем: Нітрогеновмісні органічні сполуки. Синтетичні високомолекулярні речовини і полімерні матеріали на їх основі. Багатоманітність та зв"язки між класами органічних речовин.
Презентація уроку:
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-povtorenna-pocatkovih-ponat-pro-organicni-recovini-
99746.html
Відеоурок:
https://www.youtube.com/watch?v=q9_nhr5IakM
https://www.youtube.com/watch?v=0051hF8mVpY
Тематичний контроль знань:
https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-2-semestr-10-klas-471296.html
Повторити вивч. матеріал.
Немає коментарів:
Дописати коментар