7 клас
51 рік, 1,5 год на тиждень
|
||||||||||||
Очікувані результати
навчально-пізнавальної
діяльності
|
Зміст навчального
матеріалу
|
Практична частина
|
||||||||||
№
|
Дата
|
Вступ (4год)
|
||||||||||
Учень/учениця
Знаннєвій компонент
називає лабораторний посуд
і основне обладнання кабінету хімії;
знає і розумієправила поведінки
учнів у хімічному кабінеті та правила безпекипід час роботи з лабораторним посудом і обладнанням кабінету хімії;
пояснюєпризначення
лабораторного посуду та обладнання кабінету хімії.
Діяльнісний компонент
виконуєнайпростіші
лабораторні операції з використанням обладнання кабінету хімії за вказівкою
вчителя;
дотримуєтьсяправил поведінки
учнів у хімічному кабінеті та правил безпекипід час роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії.
Ціннісний компонент
висловлює судження про застосування хімічних знань та історію їхнього
розвитку; доцільність марковання небезпечних речовин, які входять до складу харчових продуктів і
побутових хімікатів;
робить висновки щодо безпечного використання речовин, з урахуванням
їхнього маркування;
усвідомлює право на власний
вибір і прийняття рішення.
|
1
|
Хімія – природнича наука. Речовини та їх перетворення у
навколишньому світі.
|
||||||||||
2
|
Короткі відомості з історії хімії.
|
Навчальні проекти
1. Хімічні речовини навколо нас.
2. Історичне значення вогню.
|
||||||||||
3
|
Правила поведінки учнів у хімічному кабінеті.
Ознайомлення з лабораторним посудом та обладнанням
кабінету хімії, маркуванням небезпечних речовин. Правила безпеки під час
роботи з лабораторним посудом та обладнанням кабінету хімії.
|
Демонстрації
1. Взаємодія харчової соди (натрій гідрогенкарбонату)
з оцтом (водним розчином етанової кислоти).
2. Зміна забарвлення природних індикаторів у середовищі побутових хімікатів і харчових
продуктів.
|
||||||||||
4
|
Лабораторні досліди
1. Дослідження будови полум’я.
2. Ознайомлення з маркуванням небезпечних речовин (на прикладі
побутових хімікатів).
Практичні роботи
1. Прийоми поводження з лабораторним посудом, штативом
і нагрівними приладами. Виконання найпростіших
лабораторних операцій.
|
|||||||||||
Наскрізні
змістові лінії Здоров’я і
безпека. Громадянська відповідальність. Екологічна безпека і сталий розвиток.
Правила поведінки учнів
у хімічному кабінеті. Ознайомлення з маркуванням небезпечних речовин.
|
||||||||||||
Тема
1.Початкові хімічні поняття (22год)
|
||||||||||||
Учень/учениця
Знаннєвій компонент
називає
хімічні елементи (не менше 20-ти) за сучасною науковою українською
номенклатурою, записує їхні символи;
найпоширеніші хімічні 6елементи в природі;
наводить приклади простих і складних речовин, хімічних явищ у природі та
побуті;
пояснює
зміст хімічних формул, сутність закону збереження маси речовин, рівнянь
хімічних реакцій.
Діяльнісний компонент
розрізняє
фізичні тіла, речовини, матеріали, фізичні та хімічні явища, фізичні та
хімічні властивості речовин, чисті речовини і суміші, прості й
|
5
|
Фізичні тіла.
Матеріали. Речовини. Фізичні властивості речовин.
|
Лабораторні досліди3. Ознайомлення з
фізичними властивостями речовин. Опис спостережень. Формулювання висновків.
Домашній
експеримент
1. Взаємодія харчової соди із соком квашеної капусти,
лимонною кислотою, кефіром.
|
|||||||||
6
|
Чисті речовини і суміші
(однорідні, неоднорідні).
|
|||||||||||
7
|
Способи розділення сумішей.
|
|||||||||||
8
|
Практична робота2. Розділення
сумішей
|
|||||||||||
9
|
Молекули. Атоми. Йони.
Будова речовини
|
|||||||||||
10
|
Хімічні елементи, їхні
назви і символи.Поширеність хімічних елементів у природі.
|
|||||||||||
11
|
Ознайомлення з Періодичною системою хімічних
елементів.
|
Демонстрації
3. Періодична система хімічних елементів.
|
||||||||||
12
|
Хімічні формули
речовин.
|
|||||||||||
складні речовини, металічні та неметалічні елементи,
використовуючи періодичну систему; метали й неметали, атоми, молекули;
спостерігає хімічні й фізичні явища;
описує
якісний і кількісний склад речовин за хімічними формулами; явища, які
супроводжують хімічні реакції;
використовує Періодичну систему як довідкову для визначення відносної
атомної маси елементів;
складає
формули бінарних сполук за валентністю елементів, план розділення сумішей;
визначає
валентність елементів за формулами бінарних сполук;
обчислює
відносну молекулярну масу речовини за її формулою; масову частку елемента в
складній речовині та масу елемента в складній речовині за його масовою
часткою, обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;
дотримується правил
поведінки учнів у хімічному кабінеті та правил безпеки під час роботи з лабораторним посудом і
обладнанням кабінету хімії;
виконує найпростіші
лабораторні операції з нагрівання речовин, розділення сумішей;
Ціннісний компонент
усвідомлює необхідність збереження власного
здоров’я і довкілля при використанні хімічних речовин;
висловлює судження
про багатоманітність речовин та значення закону збереження маси речовини;
виробляє власні ставлення
до природи як найвищої цінності;
робить висновки
на основі спостережень (за допомогою вчителя).
|
||||||||||||
13
|
Маса атома. Атомна
одиниця маси. Відносні атомні маси хімічних елементів. Відносна молекулярна маса, її обчислення за
хімічною формулою.
|
|||||||||||
14
|
Узагальнюючий
урок з теми «Вступ. Початкові хімічні поняття»
|
Розрахункові
задачі
1. Обчислення відносної молекулярної маси речовини за
її формулою.
|
||||||||||
15
|
Контрольна робота № 1 з теми:
«Початкові хімічні поняття» тематична
|
|||||||||||
16
|
Прості та складні речовини. Багатоманітність речовин.
Метали й неметали.
Металічні та неметалічні елементи.
|
Демонстрації 4. Зразки металів і неметалів.
Лабораторні досліди
4. Ознайомлення зі зразками простих і складних
речовин.
|
||||||||||
17
|
Валентність хімічних
елементів. Складання формул бінарних сполук за валентністю елементів.
|
|||||||||||
18
|
Визначення валентності елементів за
формулами бінарних сполук.
|
|||||||||||
19
|
Масова частка елемента в складній речовині.
|
Розрахункові задачі
2. Обчислення масової частки елемента в складній
речовині.
3. Обчислення маси елемента в складній речовині за його масовою
часткою.
|
||||||||||
20
|
Фізичні й хімічні
явища. Хімічні реакції та явища, що їх супроводжують. Хімічні властивості
речовин.
|
Лабораторні досліди5-9. Дослідження
хімічних реакцій, що супроводжуються виділенням газу, випаданням осаду,
зміною забарвлення, появою запаху, тепловим ефектом.
|
||||||||||
21
|
Закон збереження маси
речовин під час хімічних реакцій. Схема хімічної реакції. Хімічні рівняння.
|
Демонстрації 5. Дослід, що ілюструє закон збереження маси речовин
(реальний або віртуальний).
|
||||||||||
22
|
Як вивчають речовини.
Спостереження й експеримент у хімії.
|
Навчальні
проекти
3. Хімічні явища у природі.
4. Хімічні явища у побуті.
5. Використання хімічних явищ у художній творчості й
народних ремеслах.
6. Речовини і хімічні явища в літературних творах і
народній творчості.
|
||||||||||
23
|
Практичні роботи3. Дослідження
фізичних і хімічних явищ на прикладах побутових хімікатів і харчових
продуктів.
|
|||||||||||
24
|
Розрахунки за
хімічною формулою. Розв’язування задач і вправ
|
|||||||||||
25
|
Узагальнюючий
урок з теми «Початкові хімічні поняття»
|
|||||||||||
26
|
Контрольна робота № 2 з теми:
«Початкові хімічні поняття» тематична
|
|||||||||||
Наскрізні
змістові лінії
Здоров’я і
безпека Безпечне поводження з речовинами.
Підприємливість
і фінансова грамотність Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій.
Розв’язування
розрахункових задач за темою «Масова частка елемента в складній речовині».
|
||||||||||||
Тема
2.Кисень (10год)
|
||||||||||||
Учень/учениця
Знаннєвій компонент
називає
склад молекул кисню, оксидів, якісний та кількісний склад повітря;
наводить приклади оксидів, реакцій розкладу і сполучення;
пояснюєсуть реакцій розкладу і сполучення, процесів окиснення,
колообігу Оксигену.
Діяльнісний компонент
розрізняє
процеси горіння, повільного окиснення, дихання, реакції розкладу і
сполучення;
описує
поширеність Оксигену в природі; його
фізичні властивості;
характеризуєхімічні властивості кисню;
аналізує
умови процесів горіння та повільного окиснення;
складає
рівняння реакцій: добування кисню з гідроген пероксиду; кисню з воднем,
вуглецем, сіркою, магнієм, залізом, міддю, метаном, гідроген сульфідом;
використовує лабораторний посуд для добування (з гідроген пероксиду) і
збирання кисню;
визначає
наявність кисню дослідним шляхом;
дотримується запобіжних заходів під час використання процесів горіння;
інструкції щодо виконання хімічних дослідів та правил безпеки під час роботи
в хімічному кабінеті.
Ціннісний компонент
обґрунтовує застосування кисню;
оцінюєзначення
кисню в життєдіяльності організмів; озону в атмосфері; вплив діяльності
людини на стан повітря;
усвідомлюєнаслідки небезпечного поводження з вогнем, відповідальність за збереження
повітря від шкідливих викидів.
|
27
|
Повітря, його склад.
Оксиген. Поширеність
Оксигену в природі. Кисень, склад його молекули, поширеність у природі.
Фізичні властивості кисню.
|
||||||||||
28
|
Добування кисню в
лабораторії (на прикладі гідроген пероксиду і води) та промисловості. Реакція
розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Доведення
наявності кисню.
|
Демонстрації
6. Добування кисню з гідроген пероксиду.
7. Збирання кисню витісненням повітря та витісненням
води.
8. Доведення наявності кисню.
|
||||||||||
29
|
Практичні роботи
4. Добування кисню з гідроген пероксиду з
використанням різних біологічних каталізаторів, доведення його наявності.
|
|||||||||||
30
|
Хімічні властивості
кисню: взаємодія з простими речовинами (вуглець, водень, сірка, магній,
залізо, мідь). Реакція сполучення.
|
Демонстрації
9. Спалювання простих і складних речовин.
|
||||||||||
31
|
Поняття
про оксиди, окиснення (горіння, повільне окиснення, дихання).
|
|||||||||||
32
|
Умови
виникнення та припинення горіння. Взаємодія кисню зі складними речовинами
(повне окиснення метану, гідроген сульфіду).
|
|||||||||||
33
|
Взаємодія
кисню зі складними речовинами (повне окиснення метану, гідроген сульфіду).
|
|||||||||||
34
|
Колообіг Оксигену в природі. Озон.
Проблема чистого повітря. Застосування та біологічна роль кисню.
|
Навчальні проекти
7. Проблема забруднення повітря та способи
розв’язування її.
8. Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час
занять.
|
||||||||||
35
|
Узагальнення
знань.Розв’язування задач і вправ
|
|||||||||||
36
|
Узагальнюючий урок з теми
«Кисень»тематична
|
|||||||||||
Наскрізні
змістові лінії
Громадянська
відповідальність Умови виникнення
та припинення горіння.
Здоров’я і
безпека Безпечне поводження з речовинами. Колообіг
Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря.
Екологічна
безпека і сталий розвиток Склад повітря. Проблема чистого
повітря. Застосування та біологічна
роль кисню.
Поняття про окиснення
(горіння, повільне окиснення, дихання).
Підприємливість
і фінансова грамотність Проблема чистого повітря.
Поняття про каталізатор.
|
||||||||||||
Тема 3. Вода (13год)
|
||||||||||||
Учень/учениця
Знаннєвій компонент
називає
склад молекули води;
наводить приклади водних розчинів; формули кислот і основ.
|
37
|
Вода, склад
молекули, поширеність у природі, фізичні властивості.
|
||||||||||
38
|
Вода – розчинник. Розчин і його компоненти: розчинник,
розчинена речовина.
|
|||||||||||
Діяльнісний компонент
описує
поширеність води у природі, фізичні властивості води;
розрізняєрозчинник і розчинену речовину;
складає
рівняння реакцій води з кальцій оксидом, натрій оксидом, фосфор(V) оксидом,
карбон(ІV) оксидом;
обчислює
масову частку і масу розчиненої речовини, масу і об’єм води в розчині,
обираючи і обґрунтовуючи спосіб розв’язання;
виготовляє розчини з певною масовою часткою розчиненої речовини;
розпізнає дослідним шляхом кислоти і луги;
використовує здобуті знання та навички в побуті для раціонального
використання води та збереження довкілля;
володієелементарними навичками
очищення води в домашніх умовах;
Ціннісний компонент
обґрунтовує значення розчинів у природі та житті людини;
оцінює
роль води в життєдіяльності організмів;
висловлює судження про вплив діяльності людини на чистоту водойм та
охорону їх від забруднень;
відповідально ставиться
до збереження водних ресурсів.
|
39
|
Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої
речовини.
|
||||||||||
40
|
Розрахункові задачі
4. Обчислення масової частки, маси розчиненої
речовини, маси і об’єму води в
розчині.
|
|||||||||||
41
|
Виготовлення розчину.
|
Демонстрації
10. Виготовлення розчинів із певною масовою часткою
розчиненої речовини.
|
||||||||||
42
|
Практичні роботи
5. Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками
розчинених речовин.
|
|||||||||||
43
|
Взаємодія води з
оксидами. Поняття про кислоти й основи.
|
|||||||||||
44
|
Поняття про
індикатори.
|
Лабораторні досліди
10. Випробування водних розчинів кислот і лугів
індикаторами.
Демонстрації
11. Взаємодія
кальцій оксиду з водою. Випробування водного розчину добутої речовини індикатором.
12. Взаємодія карбон(ІУ) оксиду з водою. Випробування
водного розчину добутої речовини індикатором.
|
||||||||||
45
|
Значення води і водних розчинів у природі та житті людини.
|
Домашній експеримент
2. Очищення забрудненої води за допомогою власноруч
виготовленого фільтру.
|
||||||||||
46
|
Кислотні дощі. Проблема чистої води. Охорона водойм від
забруднення. Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.
|
Навчальні
проекти
9. Дослідження якості води з різних джерел.
10. Дослідження фізичних і хімічних властивостей води.
11. Способи очищення води в побуті.
12. Збереження чистоти водойм: розв’язування проблеми у
вашій місцевості.
13. Еколого-економічний проект «Зберігаючи воду –
заощаджую родинний бюджет».
|
||||||||||
47
|
Розв’язування
задач і вправ
|
|||||||||||
48
|
Узагальнюючий
урок з теми «Вода»
|
|||||||||||
49
|
Контрольна робота № 2 з теми: «Вода»
|
|||||||||||
50
|
Екскурсія.Орієнтовні об’єкти екскурсій. Хімічні
лабораторії промислових і сільськогосподарських підприємств,
|
науково-дослідних
інститутів, вищих навчальних закладів. Пожежна частина. Водоочисна станція.
Аптека. Краєзнавчий музей.
|
||||||||||
51
|
Підсумковий
урок
|
|||||||||||
Наскрізні
змістові лінії
Громадянська
відповідальність Очищення води на водоочисних
станціях та в домашніх умовах.
Здоров’я і
безпека Хімічні
властивості води. Кислотні дощі.
Екологічна
безпека і сталий розвиток Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення.
Значення води і водних
розчинів у природі та житті людини. Кислотні дощі.
Підприємливість
і фінансова грамотність Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах.
Охорона водойм від забруднення. Розв’язування розрахункових
задач за темою «Масова частка розчиненої речовини».
|
||||||||||||
Урок Тема Взаємодія кисню зі складними речовинами. Презентація уроку: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-vzaemodiya-kisnyu-zi-skladnimi-rechovinami-100081.html Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=VULlO7zgA9w https://www.youtube.com/watch?v=vhHnW57ic_E Опрацювати пар., питання усно, завдання письмово. Урок Тема Взаємодія кисню з простими та складними речовинами. Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=Zi61nuAUAH8 Онлайн тест - контроль: https://naurok.com.ua/test/vzaemodiya-kisnyu-zi-skladnimi-rechovinami-umovi-pochatku-ta-pripinennya-gorinnya-2858.html Урок . Тема Колообіг Оксигену в природі. Озон. Проблема чистого повітря. Опрацювати пар., запитання усно, завдання письмово Презентація уроку: https://naurok.com.ua/prezentaciya-koloobig-oksigenu-v-prirodi-ozon-problema-chistogo-povitrya-115902.html https://vseosvita.ua/library/koloobig-oksigenu-v-prirodi-zastosuvanna-kisnu-ta-jogo-biologicna-rol-1951.html Онлайн тест-контроль: https://naurok.com.ua/test/koloobig-oksigenu-u-prirodi-56877.html https://naurok.com.ua/test/koloobig-oksigenu-v-prirodi-zastosuvannya-ta-biologichna-rol-kisnyu-69306.html Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=FU69f8pal94 Лабораторні досліди: Добування кисню: https://www.youtube.com/watch?v=KmYq5bevk9Y https://www.youtube.com/watch?v=Ys4ARLuVmp4 https://www.youtube.com/watch?v=HbFk-gtNmh8 Хімічні властивості кисню: https://www.youtube.com/watch?v=HbFk-gtNmh8 https://www.youtube.com/watch?v=xKys6ugZ_Yk https://www.youtube.com/watch?v=qvCkDBO0wUQ https://www.youtube.com/watch?v=xKys6ugZ_Yk&t=243s https://www.youtube.com/watch?v=_wHHDm_JhaM Урок Тема Захист навчального проекту " Поліпшення стану повітря у класній кімнаті під час занять ". Урок . Тема Узагальнення з теми Кисень. Онлайн тест- контроль: https://learningapps.org/watch?app=2121413 https://naurok.com.ua/test/start/50219 Контроль знань з теми Кисень. Онлайн тест-контроль:https://onlinetestpad.com/ru/test/133955-kisen-yak-prosta-rechovina Урок . Тема Вода її склад, поширеність у природі. Презентація уроку: https://naurok.com.ua/prezentaciya-voda-7-klas-15702.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-voda-sklad-molekuli-fizichni-vlastivosti-vodi-poshirennya-u-prirodi-107611.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-voda-sklad-molekuli-poshirenist-u-prirodi-fizichni-vlastivosti-ohorona-vodi-vid-zabrudnennya-24088.html Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=4zaHedPdLFI https://www.youtube.com/watch?v=LzdC_nF-epM https://www.youtube.com/watch?v=G0wFrrLxfJMhttps://naurok.com.ua/test/voda-vlastivosti-vodi-525.htmlhttps://naurok.com.ua/test/voda-163246.html Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово. Урок Тема Розчин і його компоненти: розчинник, розчинена речовина. Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=UkeWq0fdpF4 https://www.youtube.com/watch?v=ej8EN4otvKs Онлайн тест - контроль: https://naurok.com.ua/test/voda-rozchini-168677.html https://naurok.com.ua/test/voda-sklad-molekuli-fizichni-vlastivosti-rozchin-i-yogo-komponenti-148260.html Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово. Урок Тема Кількісний склад розчину. Масова частка розчиненої речовини. https://www.youtube.com/watch?v=oBwzgu_WOfs Онлайн тест - контроль: https://naurok.com.ua/test/kilkisniy-sklad-rozchinu-masova-chastka-rozchineno-rechovini-vigotovlennya-rozchinu-40 Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово. Урок Тема Виготовлення розчину. Розрахункові задачі. Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=4xESbYMIlhQ Лабораторний дослід: https://www.youtube.com/watch?v=u3a8n-3aF8Q Онлайн тест - контроль: https://naurok.com.ua/test/masova-chastka-rozchineno-rechovini-v-rozchini-167729.html Урок . Тема Практична робота Виготовлення водних розчинів із заданими масовими частками розчинених речовин. Відеоурок:https://www.youtube.com/watch?v=ZFC73sABqrMhttps://www.youtube.com/watch?v=jW042VFp4fY Онлайн тест - контроль: https://naurok.com.ua/test/zagalni-znannya-z-himi-ta-rozv-yazuvannya-zadach-z-vikoristannyam-masovo-chastki-rozchinenno-rechovini-150676.html Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово. Урок Тема Взаємодія води з оксидами. Лабораторний дослід №10 Випробування водних розчинів кислот і лугів індикаторами. Презентація уроку: https://naurok.com.ua/prezentaciya-vzaemodiya-vodi-z-oksidami-metalichnih-elementiv-7-klas-15698.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-vzaemodiya-vodi-z-oksidami-metalichnih-elementiv-7-klas-15697.html Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ntdcGExLBxk https://www.youtube.com/watch?v=SReeiN0wuDs Онлайн тест - контроль: https://naurok.com.ua/test/vzaemodiya-vodi-z-oksidami-ponyattya-pro-osnovi-kisloti-indikatori-5099.html Опрацювати параграф, запитання усно, завдання письмово. Урок Тема Взаємодія води з оксидами. Поняття про кислоти й основи. Презентація уроку: https://vseosvita.ua/library/vzaemodia-vodi-z-oksidami-ponatta-pro-kisloti-ta-osnovi-ponatta-pro-indikatori-laboratornij-doslid-no-10-13621.htmlhttps://naurok.com.ua/test/voda-ponyattya-pro-kisloti-osnovi-indikatori-vzaemodiya-vodi-z-oksidami-207848.htmlhttps://naurok.com.ua/test/vzaemodiya-vodi-z-oksidami-213673.htm Опрацювати параграф, підготувати навчальний проект за темою: №9 Дослідження якості води з різних джерел. № 10 Дослідження фізичних і хімічних властивостей води. №11 Способи очищення води в побуті. № 12 Збереження чистоти водойм : розв"язування проблем у нашій місцевості. № 13 Зберігаючи воду - заощаджую родинний бюджет. Урок Тема Значення води і волних розчинів у природі та житті людини. Презентація уроку: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-na-temu-voda-i-ii-rol-v-zitti-ludini-16920.html https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dla-uroku-geografii-u-6-klasi-na-temu-znacenna-vodi-u-prirodi-ta-zitti-ludini-104248.html Відео: https://www.youtube.com/watch?v=XaXCQrLQq-Y Онлайн тест контроль: https://www.youtube.com/watch?v=SfsqBEpj1Rw Опрацювати параграф, запитання усно. Урок Тема Проблема чистої води. Охорона водойм від забруднення. Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=zWtu2D6a__s https://www.youtube.com/watch?v=KcIF0692WgE Підготуватися до захисту навчальних проектів № 9 - 13. Урок Тема Очищення води на водоочисних станціях та в домашніх умовах. Презентація уроку: https://naurok.com.ua/prezentaciya-dlya-7-klasu-sposobi-oschischennya-vodi-92338.html Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=ttV6HB5RrMo https://www.youtube.com/watch?v=6NC3jKEGrcM https://www.youtube.com/watch?v=2Xc16llOCFg Опрацювати пар., підготуватися до контр. роботи. Урок Тема Контрольна робота № 2 за ІІ семестр https://naurok.com.ua/kontrolna-robota-7-klas-ii-semestr-38231.html Виконати письмово на подвійному листі і надіслати фото 21.05.2020 Урок Тема Узагальнення з теми Вода Відеоурок: https://www.youtube.com/watch?v=02wEu8dgnwE Онлайн тест - контроль: https://naurok.com.ua/test/uzagalnennya-znan-7-klas-voda-353487.html Повторити вивч. матеріал. Урок Тема Повторення основних питань з курсу хімії 7 класу. Презентація уроку: https://naurok.com.ua/prezentaciya-povtorennya-osnovnih-pitan-kursu-himi-7-klasu-nayvazhlivishi-himichni-ponyattya-prosti-y-skladni-rechovini-kisen-voda-reakci-rozkladu-spoluche-44635.html Онлайн тест - контроль: https://naurok.com.ua/test/povtorennya-nayvazhlivishih-pitan-kursu-himi-7-klasu-37272.html Повторити вивч. матеріал. Урок Тема Підсумковий урок. Виставлення оцінок. |
- Розробки уроків
- Виховні заходи
- На допомогу класному керівнику
- Для батьків
- Фотогалерея
- 11-й клас біологія
- 6-й клас біологія
- 9-й клас біологія
- 8-й клас біологія
- Про себе
- 7-й клас біологія
- 9-й клас хімія
- 8-й клас хімія
- 7-й клас хімія
- 10-й клас біологія
- 10-й клас хімія
- 11-й клас хімія
- Індивідуальний план роботи вчителя
7-й клас хімія
Підписатися на:
Дописи (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар